琴日好正牙 其實琴日成日都唔係我好正 正既係牙嫂同牙哥
琴日lunch time 同牙嫂 高妹 芝芝 xdream 去左搵左海聯牙哥
牙哥坐響樓梯..坐得好高 第一次真係咁見牙哥啵 牙哥個樣好熟 哈哈><
見到佢同妹妹拖手 抱抱我諗番同牙聰.. 最勁既係見到佢地ki啦 ki面我就試過啦..
叫左佢地好耐先錫牙 羨慕到牙.. 番到學校勁寫好羨慕 卡卡卡
今日一朝早,,出左去搵牙哥同牙嫂=] 我照亮佢地--我做左電燈膽><
牙哥 呵呵 又同佢搶野 響到行黎行去..無野做 見到戈個馬天恩.
佢唔識 我都可以無啦啦拖我隻手...我好無奈 行番去海聯 樓梯
又講下野咁 行下行下 走下走啦 牙哥籃住牙嫂 我唔第得咪彈佢手指囉 彈到我超痛x/\x 牙哥又比我彈到好痛=]
搭的的我同牙哥同xx恩 哈 牙哥唔咁掂其他女仔嫁 呵呵 牙嫂你放1000000個心都得 牙哥唔會去溝女!
番到屋企唔想食野上左樓打機 同路家淇sms 我諗起d 朱古力就諗起xxx啦><
2.14 我唔會比野你你都好似唔響香港..好想死心 今日牙嫂同牙哥講我一聽戈手歌就想喊 我真係想喊嫁 不過見有人又唔想比人睇到..
牙銘銘銘銘銘..如果我真係中意佢就好嚕=[ |