]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 2
累積人氣: 2343
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


2008-02-10 分類: 未分類

不 你太好 想 你更糟
我仍未接受到
被 被你突然就算宣佈 分手更好
當你待我好 該難忘程度
心頭如像被插刀
好到太慨沒有好報
似是個圈套
令捱難度更加高

不能懷念愛惜
不如懷恨更激
恨人亦要花氣力
例如恨你 為人自私也任性
我憎你不停來為我添加大量情敵
將鹹甜回憶
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意平息

想你太傷 不會設想
再懷念變孽障
就絕到亂誣衊你醜樣 毀懷形象
因你受了傷 憎你會有獎
想到缺點便拍掌
不要讓我面對真相
掛念似騷癢
恨才能令我輕傷

不能懷念愛惜
不如懷恨更激
恨人亦要花氣力
例如恨你 為人自私也任性
我憎你不停來為我添加大量情敵
將鹹甜回憶
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意平息

我愛你麼? 我怕你麼
厭惡你方能夠不難過
憎你那過錯 憎你放棄我
再愛你嫌命長麼

不能懷念愛惜
不如懷恨更激
恨人亦要花氣力
恨完就怕 如情隨宣洩絕跡
不停來為我添加大量情敵
憎 完全被迫
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意平息
                          我都發現自從我唔愛一個人就會*****
                                         
愛他變成恨他..我可能係太自私



2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 分類: 未分類

幾幾日都好BUSY 就無打到BLOG晚晚番到屋企都好夜 就左去晚敎=]
前日路家淇幫左我一個好大既忙>< 嘻  不過牙聰可以都知到我諗咩野既...牙銘大好人一個同你都係一個好開始x]
不過我知道我係忘記唔好佢嫁..
琴日去左姑媽屋企食飯 勁同路家淇sd msg.. 都無咩野牙 年年都係咁 跟住就去左上水買番學鞋 兩大對..
同daddy去睇鞋見到joiln 佢問我做咩響到 我o曬 點解我唔可以響到--
今日佢去潘如 我就出左去食飯啦 下畫..路坐坐坐坐到kai鬼左又訓下又同下sm淇 sms-- 又買左條富咁..
食飯..好正常=]     happy new year!!



2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


2008-02-05 愉快 分類: 未分類

琴日好正牙 其實琴日成日都唔係我好正 正既係牙嫂同牙哥
琴日lunch time 同牙嫂 高妹 芝芝 xdream 去左搵左海聯牙哥
牙哥坐響樓梯..坐得好高 第一次真係咁見牙哥啵 牙哥個樣好熟 哈哈><
見到佢同妹妹拖手 抱抱我諗番同牙聰.. 最勁既係見到佢地ki啦 ki面我就試過啦..
叫左佢地好耐先錫牙 羨慕到牙.. 番到學校勁寫好羨慕 卡卡卡
今日一朝早,,出左去搵牙哥同牙嫂=] 我照亮佢地--我做左電燈膽><
牙哥 呵呵 又同佢搶野 響到行黎行去..無野做 見到戈個馬天恩.
佢唔識 我都可以無啦啦拖我隻手...我好無奈 行番去海聯 樓梯
又講下野咁 行下行下 走下走啦  牙哥籃住牙嫂 我唔第得咪彈佢手指囉 彈到我超痛x/\x 牙哥又比我彈到好痛=]
搭的的我同牙哥同xx恩 哈 牙哥唔咁掂其他女仔嫁 呵呵 牙嫂你放1000000個心都得 牙哥唔會去溝女!
番到屋企唔想食野上左樓打機 同路家淇sms 我諗起d 朱古力就諗起xxx啦><
2.14 我唔會比野你你都好似唔響香港..好想死心 今日牙嫂同牙哥講我一聽戈手歌就想喊 我真係想喊嫁 不過見有人又唔想比人睇到..
牙銘銘銘銘銘..如果我真係中意佢就好嚕=[



2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2008-02-03 分類: 未分類

琴晚食飯同牙銘湊仔超好笑..另外一個女仔勁煩住牙銘 牙銘都怕左佢 佢搵我過橋x] 
今日好開心  今日d野好多都係同sopo牙哥&''牙嫂''既..
今日一早我未醒妹妹就打黎..又駁比牙哥[=我牙哥叫sopo=]..其實牙銘響到嫁 不過掛住理 牙嫂同牙哥 無理到佢 佢勁o
哈哈 傾左好耐牙 牙哥++埋埋講左20句野都無 叫佢就 嗯? 不過真係超得意 好好聽 呵呵
搞搞下妹妹要學琴 我就msn牙 同牙家淇姐講野 大佬話出沙田 嗯"
高妹同我響到做功課話就話做不過我去左同牙銘玩佢就訓敎  牙銘就走
牙嫂就打黎又打比牙哥..牙哥都係無野講得我同牙嫂講..
跟住唔記得左做咩收左好多次 線又駁左好多次
好開心啵 同牙哥msn 響電話唔講野msn又多野講..仲成日話牙嫂唔講野tim 我好係成日左住佢地tim
跟住傾囉 牙哥呃牙嫂話聽日唔黎 牙嫂又話唔番學又話咩 我話同埋高妹 同牙嫂去海聯 牙哥好奸牙 牙嫂仲衰 咩都話唔對 牙哥又唔幫我啵 哼! 不過今日牙哥講多左野啦
跟住又唔點知唔點知咁啦 我食飯沖涼 妹妹打黎再打比牙哥 牙哥又唔講野 又係得我同牙嫂講..
其實今日正既唔係依d..呵呵係 今日我拎到彭家俊同chanhofung 個xg 仲有響牙哥(其戈個牙哥)電話到拎左好多葉家浩既相正
又響彭家俊xg到拎左幾張chanhofung既相 彭家俊又比左佢同李梓峰張相我
仲有我響牙銘到偷左之前出海戈張相 哈哈



2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


2008-02-01 分類: 未分類

So  Po 牙哥把聲巧正哎x]
今日同妹妹sopo講電話啵 正!!
番學校上台..笑屎我><  art無比人小囉 算好嫁啦..
lunch 去左3c 搵大佬玩 路家淇超好笑係咁sm人
今日你病左=[