]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 2
累積人氣: 2340
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


2008-03-01 分類: 未分類

今朝早牙..7點幾就比媽咪同細佬噪醒左..醒左又訓唔番啵SD番個MSG比番老公><
因為琴晚比媽咪受左個電話 唔知老公你打比我牙
=[
8
點幾9 老公仔打比黎 佢比佢DADDY噪醒左的- - 佢仲好眼訓就叫佢訓多陣10點再叫佢起身..11點先叫佢起身
=P
佢都仲要訓耐D訓到成點幾我打比佢佢先唔想唔想咁起身咋..跟住我又食飯佢又食飯

佢搭車車我又出門口咁...
到左YUENLONG老公仔黎接我去roller場靜係識=p 哈哈

我就坐響到老公仔一時黎下一時踩roller..老公鬧人好惡哎 驚驚                                
等到4點幾啦 pkjoyerain姐黎左咁我就同佢地踩roller 唔識停低牙 哈哈XD 老公仔敎我但係都係唔識><我個珍寶豬大過牙倫
我想踩耐D不過佢地又唔踩X[ 佢地去影貼紙相.. 我坐左響到坐坐下 牙倫又坐左響我隔離坐坐下又變左坐響我樓下..
ROLLER
無幾耐得番好少人我同老公仔一齊坐左響到 佢拎左OSCAR個NDS黎玩..我就睇佢打..打完~
KISS-*
老公我真係好鍾意好鏗意你呢>3<
好多好多好多既KISS-*     I LIKE IT
到左7點老公仔同我去搭車車 林上車前KSIS-*KISS-*
鍾意睇你玩roller 同埋鍾意見到你幫人 嘻嘻,,]] 
老公仔下次老婆仔一齊同你踩ROLLER 
IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU IYOU

                                      見到老公仔的時間不多但我會珍惜的._.

你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我你 我
                                  
                                        老公仔任何人在我心中誰也比不上你的._.


                                                



2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

琴日早左一班車番學..因為冬晴要番去抄功課--
一到課室成班友響到抄抄抄..笑到牙媽都唔認得XD
今日要IS QUIZ 我真係唔得..拎出黎溫.
第一堂中文悶第二堂正啦PHT 關羽又唔知自己肥 著住件緊身3 4腳骨既富 仲有一對黑色既12分富黎色住佢對美腿+埋對短呠
嘩.正到爆牙 同REACHLE&嚴嚴笑足成堂囉
小息高妹去左做SUP.ENG我唔做--無AC同PW
第三四堂MATHS 敎D野小學敎過不過再敎深DD咁解~~~
第二個小息打左比老公仔先..老公仔書展中=] 我同高妹就游花園啦 見到MISS關一路行一路X 哈哈 我無氣再笑><
英文堂做PENMENSHIP 呵呵 寫得超樣衰的!
LUNCH食完飯去睇偶像踢波難得3個一齊踢 `正到牙  得住佢睇追住個波都幾好笑的--
睇人地兢頭花 我地班戈個超樣..就快死咁
放學凡左戈個唔知咩咩咩到同牙林林&老公(文康琦)係咁玩 都唔知做咩 響到影機婆相牙 哈哈X]
見到灣仔運動場牙 超正 3月9 好似有得去.但係又有DD唔想去 我愛灣仔運動場!!!!
老公老公好掛住你牙 番到屋企成6點30沖涼同老公傾電話跟住補習..做英文做到死左
食完飯飯打比老公仔 佢沖涼 老公仔比人收電話無得傾=[ MSN傾 夜晚又傾得因為佢媽咪聽唔到佢傾電話 嘻嘻,,]]
老公仔 我聽日我一定要黎牙><我要見你X[ 



2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27 分類: 未分類

老公仔今日係我同你第十三日啦!
依一日超慘 因為我爆曬分鍾番學放學都無得打比你,要等到黎到屋企先得 我番到屋企又打唔通比你..
好慘牙好慘牙 掛死你啦我X[ 辛辛苦苦由5點45分到3點15分諗住打比你點知 無人聽=[ 嗚嗚...
老公仔 你知唔知牙 我D野已經全部寫曬你個名啦(唔計功課)銀包牙,文具牙,水樽..好多好多=P
星期六如果我出左黎比YOYO見到我地響到XXXXXX 超咩咩喔! 咁如果我出左黎我地咪無得XXXXXX囉=[


老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔
今日有晨跑新春長跑喎..凍到我死左..跑跑下又熱到我死多次--
好叻牙 我同吳旻靜一路一路都無停過牙 快女仔最快係我地兩個 好野!!
希望3月17我係第二吳旻靜都係跑番佢個第一啦~ 超愈唔到吳旻靜呢=P
番到課室死左響到.訓敎敎 攰攰的~上MATHS堂 OK牙都得牙!
小息見到李梓鋒條女真係好正牙 超令女的 岩曬MEIMEI啦
中文堂有小測牙 不過都好既希望合格左多D啦! 小息落左去CHAN HO FUNG 同我SAY HI 仲向住我笑牙 正到牙!!
H&C SIU SIR好似好嬲咁一黎就話人 星期唔知幾要咩咩睇D唔知咩啵 睇成幾個中要6點先放學 慘慘..
LUNCH 我同高妹去左芬園食..番黎個時林梓鋒好大聲咁響三樓喊我牙..呵呵 今日第二個偶像叫我啦~傑同條女一齊SWEETY的
放學唔去合唱團牙 跟住又有人話我聽話MISS無番唔洗去 好正X]
番左屋企第一時間打比老公無人聽既X[  打打打打到通左老公仔又話靜間先打番比我\/.\/   唉.....

                                               
老公仔牙我好掛住你好愛你牙!!!!



2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


2008-02-26 分類: 未分類

依家上緊電腦堂牙 好掛住老公仔牙..
老公仔我同你講牙 琴日我有警告信好好好唔開心嫁..不過我一見到你都開心左好好好好好多嚕
響roller場我仲happy嫁>< 我唔係驚你鍚我牙,我仲好鍾意你kiss-*我tim嫁 只不過我驚你錫左我就唔要我啦=[
千其唔好唔要我 你要我做乜都得嫁 只要你唔好離開我就得嫁啦!!
下次再見你比你錫幾多都得牙 哈哈x]  老公仔你係唔識抱抱人既>< 你又唔拖我 我拖你你先拖番我 downdown地的=[
老公仔牙你要知到我好鍾意抱抱嫁 你要學下啦 嘻,,]]
 好期待我同你既下一次喔     老公仔 黑豬豬>3<                                                                     落堂..



2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


2008-02-23 分類: 未分類

琴日本來要晨跑嫁 不過起唔到身 朝早仲要好趕咁起身 !
一出門口打比我既老公仔 老公仔好早醒左嚕~一路搭車車一路講電話
琴日我自己一個搭的番學牙 冬晴病左jolin電話又唔通 用多平時差唔多$$10 慘=[
差唔多番到學校先收線 第一次自己一個番校 好釆搭車都有老公仔陪姐=p
跟住咪走上去囉 唔記得拎wb番學 無交但係郭生幫我tick左 呵呵
IH堂無書成日企響到 好釆好多人同我一齊企 攰死
小息飛左落W.C. 打比老公仔 不過無人聽 打左好多次都係無人超DOWN的
中文堂做左一張工作紙就差唔多落堂 再打比老公都係無人..
ART堂 嘩..無比戈個'千年老妖'鬧啦 不過都係成班遲放LUNCH囉 ..
去芬園食 依幾日都係食芬園好似食多左野 可能肥左都唔定X[
打比老公無人聽 我諗佢都係比人收左電話多嫁啦 依幾日牙SIR LUNCH 成日上黎睇我地班 都唔知咩是--
放學 就同高妹響到行街 4點幾左右我地響商務 老公終於打黎傾左好耐電話傾到無電TIM
田徑啦7點我地就走左無得打比老公=[ 番到屋企沖完涼差左少少電 先打到比老公就一路講一路行番補習
補習中打比老公 老公左人地屋企玩佢同佢個FD一齊 佢個FD無啦啦話咩包二奶牙 嚇死我牙..
老公仔 你千其唔好牙..我真係死比你睇嫁""  佢個FD真係衰 好玩唔玩搵依D黎玩 嚇到我丫..
番屋企食飯打比老公 關俊X 老公仔個FD有得同老公仔一齊去O門超正牙!!
老公仔好遲先番到屋企-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日7點18 老公SD左個MSG黎話佢走嚕..超DOWN..
8點41再SD個MSG黎話佢上船咁我就RE番佢..佢先打比我 原來佢驚我未醒先無打比我
我好早就醒左啦 你琴晚咁夜訓驚噪親你訓MA   老公仔星期一唔洗番學 我放學諗住去long yuen 搵佢 嘻嘻
聽日就要比賽嚕老公聽日既夜晚10點幾先番 唉.. 我想要你既十卜哎><
老公我應誠你牙 我一定會盡全全全全全全全全全全力嫁
   禾巧艾梨喔!!
                                               掛住你既老婆仔大人 kiss:)
                                              放心我唔都襯機溝仔-*你都唔好溝女牙-*