老公仔今日係我同你第十三日啦!
依一日超慘 因為我爆曬分鍾番學放學都無得打比你,要等到黎到屋企先得 我番到屋企又打唔通比你..
好慘牙好慘牙 掛死你啦我X[ 辛辛苦苦由5點45分到3點15分諗住打比你點知 無人聽=[ 嗚嗚...
老公仔 你知唔知牙 我D野已經全部寫曬你個名啦(唔計功課)銀包牙,文具牙,水樽..好多好多=P
星期六如果我出左黎比YOYO見到我地響到XXXXXX 超咩咩喔! 咁如果我出左黎我地咪無得XXXXXX囉=[
老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔 老 公 仔
今日有晨跑新春長跑喎..凍到我死左..跑跑下又熱到我死多次--
好叻牙 我同吳旻靜一路一路都無停過牙 快女仔最快係我地兩個 好野!!
希望3月17我係第二吳旻靜都係跑番佢個第一啦~ 超愈唔到吳旻靜呢=P
番到課室死左響到.訓敎敎 攰攰的~上MATHS堂 OK牙都得牙!
小息見到李梓鋒條女真係好正牙 超令女的 岩曬MEIMEI啦
中文堂有小測牙 不過都好既希望合格左多D啦! 小息落左去CHAN HO FUNG 同我SAY HI 仲向住我笑牙 正到牙!!
H&C SIU SIR好似好嬲咁一黎就話人 星期唔知幾要咩咩睇D唔知咩啵 睇成幾個中要6點先放學 慘慘..
LUNCH 我同高妹去左芬園食..番黎個時林梓鋒好大聲咁響三樓喊我牙..呵呵 今日第二個偶像叫我啦~傑同條女一齊SWEETY的
放學唔去合唱團牙 跟住又有人話我聽話MISS無番唔洗去 好正X]
番左屋企第一時間打比老公無人聽既X[ 打打打打到通左老公仔又話靜間先打番比我\/.\/ 唉.....
老公仔牙我好掛住你好愛你牙!!!!
|