]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 8
累積人氣: 2372
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


2008-03-24 分類: 未分類

完結了嗎?
                                               和你認真的只是單單那幾天..
             我不是鬧着玩...
                                    現在雖給你一句話..
                        你的心不屬我
....你也開了口,那我就不要阻攔你了..  



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


2008-03-21 分類: 未分類

星期一 二 三 牙聰都去左camp..
我上左apologize依個人個blog到..整野食=] 仲係甜品 岩曬我啦=D
一D整到一D整唔到...呵呵 不過超好玩><
我依排唔知自己做乜 好想喊 好想大叫 好煩...
星期一 唉得個第五..好想死囉仲要胃抽筋=[ 我想跑大棠牙..唔中意大尾督牙><
星期二 番跳繩BELLY好遲先黎 我響到練同步高妹同冬晴又唔黎..
到BELLY黎左佢響到同MISS黎講野.我同XXS KAI WING玩到超HAPPY
走個時同陳咩咩一齊去左M記..番屋企 路家淇兩"姐妹"打黎玩電話 哈哈 笑死人
星期三番合唱團..中二無番中三又無番得番我地D中一 唱個時 得我一個人把聲- - D人又唔唱 超無奈囉
等埋JOLIN等左好耐牙 牙仔拎我個銀包請輝仔飲野 - -  等JOLIN等到死左.. 我同嚴嚴同凱文大佬又玩到KAI左~玩SM 卡卡><
琴日牙聰番黎..但係佢又要出去=[ 唉..    我發覺我補習社個姐姐好淫呢>< 番得好HAPPY~



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


2008-03-15 分類: 未分類

林麗怡,王子,嚴嚴,TYH&凱文大佬…前日真係唔該曬你地牙=]
英文"P醒"既時間唔得左張講槁..你地就響到幫我搵NEWS比我講 唔該曬牙 超感動的
放學之後中一至中二要做專題研習..我最鍾意=D 同宗少 宗太 KINGKONG 丕丕 煜霖隊長 一間房都真係幾好玩
宗少是個低B仔 超好玩的 KINGKONG成日搵個屎忽對住我 差D錫左 哈哈..
琴日到中文要分享..嘻嘻,,]]好多好高分牙^^
放學之前COLLEAR P醒我地班咁都拎到第一超勁囉=] 精英班真係精英班--
一放學同冬晴去左吉吉..佢食我唔食~番到屋企一陣就出左去嚕 因為今日我牙E生日去買生日禮物比佢
DADDY再出黎接我..車又係上大食 咩咩 旋轉自助餐 D甜品好好味 就其係CHEESE CAKE 一D都唔溜又有CHEESE味..又令令
影左好多多既相相X]



2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


2008-03-09 分類: 未分類


  我發覺近這幾天我和你的關系____
疏了 可能我不懂做別人的女朋友.. 
我告訴你我是自私的 這點我也誠認
因為由我們一開始 我就只想你是我獨佔的 不想被任何人擁有你
  無論有 多忙碌 多累 多不開心 ... 我也會想着你 你呢?我不知道..
愛情 友情 親情 學業 金錢 .. 只可選一樣的話我覺得你會選擇友情 而我會毫不由疑地選擇愛情
  我不是那些鬧着玩玩的女孩 我對愛情只會一心一意 我知道我的想法是單純的.. 但我也沒辮法
你知道嗎?我對男孩..不太有信心 因為[牙銘]
一心一意的我 只想會一生一世 誰知..
  我誠實的對你說 一開始我只是因為心情太亂才跟你一起 難聽的來說可能是[水泡]
但慢慢愈來愈愛你 ..
什麼時候也想着你 見到你 .. 一開始的我們
甜蜜得很 一天又一天過去了 我開始害怕 害怕你有拋下我的一天 
  身邊的朋友也問過我 當一個男孩對你愈好 不怕當他不要你的時候會更傷心嗎? 
當是我對他信心十足地回她說 難道我就可以對着自己最愛的人也有防人之心嗎? 
但事後我也在想她這問題..也許她說的也 但我
做不到...
  但是現在我和你 連通電話的時間不像之前的多.. 我
沒法不想你..
你是我愛過又再愛的人 不想再一次的失去你的我 開始感到
失落 因為你做的一切
我不懂得去了解你?不懂得去晾解你? 我...不知道了.. 對你信心十足的我 變得
不知所措 我可以做的只是
  昨天晚上 我不想再致電你了 因為怕你討厭 ..  但你也可以一整天不致電我
我在你心中是什麼的地位?   我不懂再說 也不知道應該說什麼..  也只希望你明白我的話..
                                                    

  

 



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 鬱悶 分類: 未分類

      牙聰..你記唔記得我地係2月15開始 我地日日響到講電話嫁?番到學無幾耐..好似你有你既野做 我有我既野做咁=[
我地見面既機會都唔係好多..依家就連講下電話既時間都無 你成日都要做PROJECT 我要田徑 你又要踩ROLLER "打寶鈴"
咁夜先番..又成日打唔到比你 你知唔知次次打唔到比你我都好驚嫁..你踩ROLLER玩到咁 你又有咩是咁點牙!! 
  我唔想再成日搵唔到你啦 你又成日唔聽電話 你係點啵 唔想聽我電話定聽唔到電話喎=[ 
你唔想聽我電話你可以同我講牙 我唔會因為咁嬲你  我知到男仔係唔鍾意比自己個女朋友成日煩住牙..
 今日你朝頭早話LUNCH會打比我 但係你都無你話搜電話 我無嬲你啵 但係你次次出去玩或者咩都同我講下牙..
我咩都唔知 搵唔到你我又唔知點 你又唔比你D FD既電話我 你驚我溝佢地咩.. 你係咪到依家都唔信我啵X[
你之前條女成日搵你我都驚嫁,,但係我可以點喎又唔可以成日同你一齊..你做咩我根本唔知>< 
  聰牙你話過你會成日掛住我嫁 到抵你有無牙..我唔搵你你就唔搵我=[
    
我唔想搵唔到你 我唔想唔知到你去左邊
我想你話我知你響邊 我想你得閒就打比我   
我想你成日掛住我 我要2月15戈個你牙 
                                        希望你明白我講咩啦..聰=[