琴日10點醒..起身就梗係打機啦=]
細佬一大清早去左人地到玩 今日唔洗聽到佢d煩聲 ya!
一路msn到左兩點幾媽咪出街街 飲茶.. 我懶死唔出 哈-3-
睇電影..做星期二 既功課{`唔話自己乖都唔得} 哈哈 講笑=p
5點幾啦 =] 有人打黎有得傾電話 唔洗咁悶 yo!
一路響屋企msn 聽歌 唱歌仔 cm人 睇人地d xg 八掛下咁
{高妹話我八掛是對的} 卡卡x]
夜晚去食飯飯..次次食飯飯 牙哥都對我好好<33
番到屋企9點30 玩msn玩到10點幾off
收書包 刷牙 洗面 10點45上床去了-*
今日晨跑..好眼訓 但係要勤力.\/.
好驚搭小巴>3<
龍鳳跑 哈哈 xD
第一堂benchow堂 睇愛麗c =]
跟住maths堂 我好比心機聽書^^
中文小測 溫左嫁啦 但係都有一兩題唔識=[*
h&c 無帶書=p 好悶牙悶悶.. 原來siu sir敎人打籃球 依家先知-3-
lunch 叫樂斯 好難食下次唔食依個.. 落左hall彩排 悶悶 o仔好得意><
ih堂missfan發溫..上半堂響到敎敎豬;] 但係比佢見到@@ 好彩無鬧=]*
跟住好精神咁聽佢講書-*
咁又過左一日 今日仲交曬功課^^ 我要做個乖孩子=]* 其實咁樣一日都幾開心x]
|