]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 3
累積人氣: 2341
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

琴日10點醒..起身就梗係打機啦=]
細佬一大清早去左人地到玩 今日唔洗聽到佢d煩聲 ya!
一路msn到左兩點幾媽咪出街街 飲茶.. 我懶死唔出 哈-3-
睇電影..做星期二 既功課{`唔話自己乖都唔得} 哈哈 講笑=p
5點幾啦 =] 有人打黎有得傾電話 唔洗咁悶 yo!
一路響屋企msn 聽歌 唱歌仔 cm人 睇人地d xg 八掛下咁
{高妹話我八掛是對的} 卡卡x]
夜晚去食飯飯..次次食飯飯 牙哥都對我好好<33
番到屋企9點30 玩msn玩到10點幾off
收書包 刷牙 洗面  10點45上床去了-*
今日晨跑..好眼訓 但係要勤力.\/.
好驚搭小巴>3<
龍鳳跑 哈哈 xD
第一堂benchow堂 睇愛麗c =]
跟住maths堂 我好比心機聽書^^
中文小測 溫左嫁啦 但係都有一兩題唔識=[*
h&c 無帶書=p  好悶牙悶悶.. 原來siu sir敎人打籃球 依家先知-3-
lunch 叫樂斯 好難食下次唔食依個.. 落左hall彩排 悶悶 o仔好得意><
ih堂missfan發溫..上半堂響到敎敎豬;] 但係比佢見到@@ 好彩無鬧=]*
跟住好精神咁聽佢講書-*
咁又過左一日 今日仲交曬功課^^   我要做個乖孩子=]* 其實咁樣一日都幾開心x]



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


2008-04-13 分類: 未分類

琴日9點幾10點就起左身嚕-*依家早左起身^^
既機傾傾傾傾傾傾傾{某某``}
同{白底仔``}傾電話=]  kai sin xD
除左牙仔 同好少同男仔講電話=p 今天是女人日^^
媽咪同牙哥上大陸shopping=]
我同細佬就響屋企等daddy番黎 同我地一齊上大陸.
daddy渣車車的時候 我傾電話 因為媽咪唔響到 無人鬧我 ya ;]
上大陸...超唔開心囉 要同條粉皮食飯.\/.  銘
仲要坐埋響我隔離/33\ 佢同我講岩岩同條女散左..
玩可憐牙依家?你散左關我叉事-3-
好黑人憎囉你 見你一獲就想打你一獲.\/.
好好既一日 一見到你就xxxxxxxxxx曬..我係咪要話你偉大/__\
                               
{某某``}{白底仔``} love u -*   



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 分類: 未分類

今日晨跑好慘牙=[*
呃跑下肚痛去廁所又鎖左搞到要靜雞雞去老師廁所
老師廁所有廁紙 點解學生無.\/.
我覺得miss li同miss lee唔係好鍾意我=( 
我好有禮貌^^第二=]
中文堂話上堂無聽書戈d要問番佢書 我聽都無聽- -
但係佢都無問我  ya- -v
英文堂 譚恩翰成日拎我野
王子好好人牙^^叫佢唔好蝦女仔=]
大羅pat 成日比我同嚴嚴蝦x] 嚴嚴成日打佢 我無牙^^ 好乖的
音樂堂有得唱歌啦!!d男伙響到噪住曬.\/.
電腦堂 真係好驚何sir ><
lunch 同左高妹左海聯on foot!
高妹搵到dd duck 我搵唔到買左把pool傘傘比大妹豬=]
食包做lunch -*
番到學校發癲 哈哈 無啦啦好想大叫xD
MATH堂MISSWONG早退 但係要QUIZ
今次都幾EASY不過時間短..CHEAK左一兩條就交啦=[*
但係有信心=]*
放學食甜筒牙 好好味 我鍾意-*
你同我講你鍾意邊個邊個...我可以比咩反應你?! 我唔識做      敎敎我吧    我只會羨慕..   我發覺我跟你像朋友   我不想=[*



2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


2008-04-10 分類: 未分類

琴日星期三 晨跑 -*  搭小巴 想XXX左個司機.V. 好玩好玩=]*
day3 art 老千對我好左好多 一定係我乖左 哈哈=D
放學之後又有跑 KINGKONG 丕丕 牙仔 德榮哥 ... 最衰大家姐無黎><
CC都有黎 潘SIR響到問佢野-V-唔答 呵呵@@"
搭車 有得同{某某``}講電話=] 好野^^
今日..番學..DAY 4 校IS堂長成日響到-V-
林麗怡 終於比人知到佢訓敎啦 哈哈X]
中文堂訓到隻豬咁  佢唔理我先最正
PTH..玩玩玩咁就過左
PE堂 抗到幾下排球了- -  排球當籃球 哈哈 入左3次
LUNCH 熱死多得我高妹先咁正=]* 我是偉大的^_^
H&C 第一堂50%訓50%醒 下堂先醒番D
跟住中文拔尖 唔好玩既=[ 
去左行街街..搵唔到想搵既野..聽日LUNCH搵 努力!!!!!!!!!          還愛你{某某``}  =]



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


2008-04-07 分類: 未分類

昨天好玩的=]* 認識了黎子健  樣子惡劣的><
但也算是好人吧!!{不要拿海參拋向我/33\}
回家msn eng night=]*  kai的=p
記得我們還再一齊的時間...
你說過0407
你會比較有空..會轉到和我同一個電話台..
今天放學的講座...
愛情..讓我也想清楚吧=]*
但我一天還愛你的-*我也不會放棄^^