今日晨跑=]* 牙lo都有去有人同我搭小巴^^..佢叫落車 卡卡
跳住繩黎跑 超得意-0-
冬晴話拎張功課張比我 都無拎 好采我地早放姐/__\
早會楊sir講野 講到我想訓-.- 但係講得又ok好既!唔焦話佢個題目-3-
miss田堂 佢知道我地抄功課 哈哈xD 怕咩牙成班都係咁
佢話jonna無交功課囉-0- 無可能既是/\/\-*
benchow堂 聽野..訓左陣><
小息去左田徑開會5月4就有比賽啦..lj同100h..100h點玩牙低b 都唔練既.\/.
is堂 wongsir無啦啦好惡牙=[* 不過我地班又係噪既- - "
小息 叫m記 打唔到電話/33\
maths遲左上去都無人話=p maths堂 10c真係好難=(
不過我一定會響星期4,5 搞好佢既;]
lunch食學校..1:30 英文班 超無聊囉-0-
eng堂..missli勁話我響到訓敎囉 唔知咩是 都低低地 ..
放學合唱團 唱到G#比人拉左出去唱 .. 嘻嘻 合唱團 CHANLONGCHING 好勁牙><
田徑..跑唔到牙 真係超超超痛囉 唔係扮野嫁-0-
siu生你黎左又唔down聲.\/. 奶粉真係好似 蔡卓仁+李峰-3-
唔似中一囉 成個中三四 227仲要細過我 >3<
傾傾傾=]* 番屋企沖涼 補習-*
10點放..食飯 岩岩x左隻牙 好多血血牙-3-
|