]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 0
累積人氣: 2338
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


2008-04-19 分類: 未分類

琴日晨跑 跑街 好正x] 玩玩玩..高妹又唔黎-3-
is堂 咪又係玩=p 唔知幾時quiz啵 我無聽過書><
中文堂..訓 pht quiz 香腸 笑死左
pe堂排跳exam 唔識牙 打左8下就唔得嚕-_-''
lunch見到牙肥..x個屎忽
放學等埋jonna jolin 冬晴牙芯 先走
番到屋企沖涼補習啦..補左成4個鍾
個miss佢讀中中 唔識敎我maths
蔡子靖同我響7仔買野 .. 我地有路 哈哈xD

今日田徑..響學校跑樓梯-3-
10個人番 最尾個時 隻腳就好痛=[*
同高妹去左食野..睇野 M記
番屋企沖涼開機..傾電話
我覺得響屋企無野做 但係又開唔到msn 係好痛苦
好大既雨雨喔!
媽咪同我去左花園掃野..水浸-.-
媽咪要打機我洗白白-*
蔡子晴打黎話蔡子靖溝我
蔡子晴打黎話真嫁啵/___\  當堂笑死左&o曬咀
奸人堅.\/. 超衰格!
依兩日無野好寫-0-




2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

今日同jolin jonna一齊番學學 =)
笑到我 我玩pfat><
ih堂有人黎睇堂 無得敎敎豬=[*
小息..行黎行去囉-3-
中文堂..悶到牙媽到唔認得囉..響到敎敎豬=p
又小息..響到搞到art d野啦..
art我今堂好好囉 無比老奸鬧..仲成日笑住咁對我 /__\
佢食春藥黎牙>3< 我好比心機畫畫 -* 真乖/\/\-*
lunch芬園..ko 高妹飛書飛左落街
就係為左比本野我抄..真偉大/33\
eng quiz cheak完卷 我咪訓囉 佢無啦啦叫醒我
我采佢都傻-3- quiz就訓嫁啦 叫咩姐 玩計對
嚴嚴 同 大pay講野你都唔話啦.\/.
拔尖.番屋企..補習..沖涼..食飯..敎敎豬



2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


2008-04-16 分類: 未分類

今日晨跑=]* 牙lo都有去有人同我搭小巴^^..佢叫落車 卡卡
跳住繩黎跑 超得意-0-
冬晴話拎張功課張比我 都無拎 好采我地早放姐/__\
早會楊sir講野 講到我想訓-.- 但係講得又ok好既!唔焦話佢個題目-3-
miss田堂 佢知道我地抄功課 哈哈xD 怕咩牙成班都係咁
佢話jonna無交功課囉-0- 無可能既是/\/\-*
benchow堂 聽野..訓左陣><
小息去左田徑開會5月4就有比賽啦..lj同100h..100h點玩牙低b 都唔練既.\/.
is堂 wongsir無啦啦好惡牙=[* 不過我地班又係噪既- - "
小息 叫m記 打唔到電話/33\
maths遲左上去都無人話=p maths堂 10c真係好難=(
不過我一定會響星期4,5 搞好佢既;]
lunch食學校..1:30 英文班 超無聊囉-0-
eng堂..missli勁話我響到訓敎囉 唔知咩是 都低低地 ..
放學合唱團 唱到G#比人拉左出去唱 .. 嘻嘻 合唱團 CHANLONGCHING 好勁牙><
田徑..跑唔到牙  真係超超超痛囉 唔係扮野嫁-0-
siu生你黎左又唔down聲.\/.  奶粉真係好似 蔡卓仁+李峰-3-
唔似中一囉 成個中三四 227仲要細過我 >3<
傾傾傾=]* 番屋企沖涼 補習-*
10點放..食飯 岩岩x左隻牙 好多血血牙-3-




2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

今日條裙好似短左<33 好野=]*
番學又兩個人搭的囉 最衰冬晴要抄功課/__\
落車見到偶像牙^3^
番到學校交齊功課又唔洗抄人地d功課既覺得 好正x]
miss lee 真係唔鍾意我囉=( 我問野又話我傾計
做聽日個篇讀寫又話我乜話我乜><.是但我只要做好自己=]*
中文堂..無帶書做左企鵝 35min-3-
pth又無書 哈哈 有功課 就無書???????
小息 成班比miss大波罸-v- 頂佢牙
maths 得80分 諗住有90-3- 不過都唔錯^^ 錯左一題好易既.\/.
小息同高妹 扮野..唔罸 寺去溫dict yo!
eng.dict 都ok既=] 嘻嘻^^
lunch 去 圖書館研究 笑死囉xD 係人都聽到..
又去彩排無聊到我牙-.- 唔記得拎書包=P
彩排..無得上IS堂牙=[* 王SIR i miss u-*
上台笑到死左..=p
放學 跳繩 冬晴無番 我頂牙 同葉臭孤一pair .\/.
好想同曾宇健一pair囉>3< 令仔又令仔過佢 最重要要既係 佢__唔__臭__ @.@"
曾宇健-*曾宇健-*曾宇健-* 好想同你一pair囉-0-
曾宇健好似彭家=]*
同葉小姐陳小姐一齊走..
番到屋企沖涼 補習 !!    番到屋企食飯 msn 打blog
今日好好{除左葉臭弧}一定係一朝早見到 chanhofung ^0^



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:睇兩個好姊妹睇 其他人睇下面戈篇.\/. )