]+>爆愛"你"++]]
〞◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴◣
*﹍渴望//*得到那份寵愛 _ˍ**
   >需要﹏你_的溫暖擁抱** 
└°﹢無條件﹏為你ξ﹏等°﹢
sinyumok215
暱稱: 傻妹`西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
2008-06-02
2008-05-15
2008-05-08
2008-05-06
2008-05-04
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (93)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 240
今日人氣: 3
累積人氣: 2355
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


2008-02-21 分類: 未分類

今日要晨跑..本來要5點9起身嫁 不過遲左牙6點2先起身 趕到我死死下喔!
上左車車見到monkey同money佢地都遲牙 番到學校無遲到  勁 !
跑左一陣 超超超肚痛..飛左去w.c. 想死咁牙-*出番黎跑左一個圈人地就差唔多跑曬 搞搞下又走得人..
打比老公仔 好快 就要上番去英語十分鍾  睇都唔想睇亂圈牙響到--"
第一二堂上中文,超悶的 問左嚴啓如借枝筆畫塊"瓦+力膠"寫老公仔 好野!! 比男ja睇到我寫咩tim=p 睇你仲夠唔夠膽整我.\/.
小息喔!打比老公豬唷~
第二三堂maths堂 嘩做maths 好正牙 我都識既!
又小息 兩頭遊 勁見到潘濬仁 哈哈 笑死
第四五堂ENG 我勁拎兩隻龍貓公仔 好正 好好玩 ...
lunch time 芬園.好快食完 打比老公牙 睇人踢波 好好笑 見到偶像牙! 又見到牙柏! 呵呵
IS堂又敎淫野牙..唔想聽 但係比兩個傻佬響我隔離係咁講..想死-0-
AMBESSY 好恐怖牙.嚇到我大個左唔想做暑期工><
---------------------------------------------------------------------------------------------------------今日無帶寫問野講本薄咩都無寫到
同牙高妹番屋企拎釘鞋.同老公仔講電話 高妹唔鋸 哈哈 吳旻靜 又唔鋸=P
田徑個時勁打比老公仔不過次次好快就CUT嚕..
番屋企打比老公仔 沖完汙打比老公仔 番補習打放補習又打 呵呵
我好愛我既老公仔哎 老公仔 我你牙 !!!!!!!!!



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

以下既野係我今日上堂寫...
我莫茜茹答應陳耀聰,我幾時都會咁愛你 掛住你 錫你 !!
我要今老公永永遠遠都咁開開心心快快樂樂。即使你變成點。
我唔會向你發脾氣 除非你做左d好對唔住我既野或者整到我好嬲好嬲既野啦 如果係咁既我唔單只發脾氣仲嬲死你嫁.\/.
不過你應該唔會咁既"你都話過你係唔會食煙唔會再打交嫁,仲有時重要你話你永永遠遠都咁愛我嫁!
你應誠過我嫁 唔準反口牙>< 仲有牙你玩咩都好你都要小心d牙 太激既玩少d牙=[ 我好擔心你嫁!!唔想你再整親啦/\/\
你要一路陪我牙~老公B-*
成日講電話會唔會覺得我煩.覺得好無自由嫁><"如果會你真係要出聲 我唔想咁就無左你/___\
因為我唔可以無左你嫁<3 怕你唔要我離開我,千祈唔好咁牙X[
                                                                                                            係咪KAI左D咁呢不過我既想法係咁嫁啦 嘻嘻,,
 老公除左你我邊個都唔要 我只要你依個大頭聰/\/\


今日搭琴日既遲一班車,到左上水火車站 我最愛最老公仔就打黎嚕 我都唔想收線嫁 不過我唔收你番學就遲到嫁啦X]
番到學校又係傻下傻下咁 等英語10分鍾 今次篇野我好開心 得兩個字唔明-*
嚴啓如本小說好正牙>< 無L.S. 林麗怡幫我TICK左 超愛佢<3
BEN CHOW堂無書同男JA睇 佢依堂多左106個聰   MATHS堂唔敢寫第8堂好EASY 正=]
中文堂 無乜聰牙要聽張老師講野又要寫番 得52個咋   H&C都係無因為佢比太多野我地做 佢搞GAG都搞左15MIN都有..
LINCH芬園 買飯 朱古力同佢個FD唔知咩事囉 響到整我 低B!!!!
打比老公無人聽跟住就左去 搵大佬 大佬原來16歲嚕 我都唔知TIM MONEY 無啦啦拎條蟲出黎嚇死我 =P
老公打番黎去W.C.聽電話 聰完跑上樓社論 車車 無都開早之講多陣啦=[ 好快咁寫左上面戈篇[真心話].
牙仔話我收警告信 點知真係好dOwN牙 又要中文拔尖 好煩牙去到4點先放得學牙..
IH 放遲左我地好多牙好衰囉!! IH堂寫左好好好多個聰無數到 哈哈=]
去左名都睇野買左兩隻 龍貓 一隻係我既一隻係我既老公仔既 好YA!!



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


2008-02-17 分類: 未分類

14 15 16 17 號 我都好開心..因為我身邊多左一個好鍚我既-----老公仔>3<
每日我都好早起身 等老公仔打電話黎  唔係特登咁早起嫁  係因此太掛住你牙 老公x]
每晚我都比較夜訓 同老公仔傾電話嘛  唔係唔想訓敎敎嫁  係因為太鍾意你牙 老公x]
鍾意同你傾電話 鍾意聽你把聲 鍾意比你錫 鍾意比你氹 鍾意你d肉麻野 鍾意你既貓s 鍾意你屋企
鍾意你做既是 鍾意聽到你笑 鍾意你話愛我 鍾意你話掛住我 ...
雖然你係淫左d 但係我都一樣咁愛你=p 雖然你同我差4年但係我都一樣咁愛你  雖然唔會成日見到你但係我都一樣咁愛你
一句講曬 我愛你牙 嘻嘻=]
琴晚你個msg一sd黎其實我真係好開心嫁><       大頭聰 你聽住啦只要你一日唔離開我我都唔會離開你 只要你一日仲愛我我都會同樣地愛你
--------------------------------------------------------------------------------------------------
我要你鍚我 要你愛我 要你掛住我 要你氹我
我要聽到你話愛我 你話掛住我
你要做我既老公仔 老公豬 老公B 老公老公老公老公老公老公老公老公老公老公老公...
我要做你既 HONEY BABY 傻豬 老婆豬 老婆B 老婆仔 老婆老婆老婆老婆老婆老婆老婆...
                                                                                                                                       愛KISS-*你
                                                                                                                                              LOVE YOU FOREVER
                                                                                                                                                     BY YOUR LOVER



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


2008-02-11 分類: 未分類

琴日牙哥同細佬同D人去左個唔知咩咩地方玩..行山 捉'鞋' 摸硯啵 其他得都想去嫁..不過又係無女仔- - 有一個不過超男仔頭..SO無去到 ..
我就同DADDY 媽咪去左沙田先去左MUJI買左好多野>< 媽咪響我DADDY面前問我洗唔洗買B- - 我頂佢..仲要勁大聲問囉==
跟住再去 大PO 買鞋無曬紅色ALL STAR 買左粉紅.. 好怪咁  食野番屋企 MSN 好快就走左去訓敎敎豬嚕..去接牙哥再去食飯..點幾中先訓
今日1045左右醒左 訓唔番..無起到身響到諗野   好似做錯野我唔應該同牙銘一齊.. 可能我係當時太亂又比家淇姐咁講 我先咁做    頂我真係覺得自己好9賤牙 妖 唔知自己做緊乜囉!!
12點食飯去元朗..2點番補習..到左4點就搭車車去上水 bbq>< 牙嫂問你去唔去之ma..關我咩是..係既我自己問你都得啦 你去唔去同我無關..行行下見到彭家俊佢行得好快=D
差唔多去左見到倫妹 玩佢 哈哈>< 行行行到公園見到king姐同行姐=] 大細同有波羅  牙SIR派利是 嘻 正><  買左野比 候SIR同潘SIR 但係唔記得左 歐樣SIR..  卡卡=P
去左食野牙..對住個SWIMMING POOL 凍凍地 但係好正 KONG姐 仁同埋倫都響到啵..  細妹打黎叫我地番去 講大話牙我地><
番到去燒腸腸 KONG姐咬左一口野又話比我食都唔比既X[ 行姐就好人啦 比野我地食XD 我拎左彭家頂帽.. 好型牙  同家淇姐講電話我對佢個1030超O囉-- 比佢勁踩牙衰人..
玩捉依因 我著咩牙..拎左KONG件3黎著 我個件白色唔係整DIRTY.. 都無人搵到我地既-- CHAN+俊 唔黎捉我地好好人啵 潘濬仁就衰啦 捉我同牙嫂啵=P 跟住又玩啦 無人捉我同牙嫂響到大叫講野叫人捉我地 哈哈 比細定大捉到 卡卡>< 樂姐超勁啵 次次都捉唔到佢牙.. 跟住潘SIR叫人走 我就同牙嫂走左..大師兄 好好笑 >< 我同牙嫂係小師妹呢XD   今日好開心哎^^
仲有4日就係215嚕><