2點幾出左去...
]同{{王小英}}系天水圍搞搞下野就5點幾啦..
之後就出左元朗搵{{駱小靜}}
我地行千色果陣見到{{黃嘉偉}}同{{梁雅信}}囉...嘻x8'
{{梁雅信}}好可愛哇=]>3<'呵呵呵"
之後再出去搵我牙爺{{鄭小賢}}..
之後一齊行行下..無啦啦吾見佢..原來系去左吾知邊到邊到=]
我地再行返入千色果陣=]見到{{kai蚊,牙潤,牙明,樹影}}
仲有2條女吾知邊個黎既,,大聲叫kai蚊都聲吾到囉-.-'
之後發生左某些事NA...我地又搵左龍威問鄭小賢系邊..
之後就去左搵佢地NA*去到見到{{卓文,龍威}}仲有2條吾知叫咩名..
【 話時話...見到{{龍威}}搞到我諗起津仔...佢地一樣甘大隻... 】
【 呵呵...打落去吾痛..仲好舒服呢=]旦都系無燒春雞個肚甘舒服 】
【 燒春雞個肚軟淋淋架>3<'可惜佢系男NA*如果吾系我真系會攬住佢-3-' 】
最衰的是::比{[龍威,卓文}}拎左把扇仲收埋左添=]
好彩拎得返...{{小英}}就慘囉..比人整甩左隻鞋個蝴蝶結
呵呵...之後{{小靜}}送我地去搭車NA*
搭車途中...{[小英}}好HURT...無左個蝴蝶結=]
{{小靜}}竟然打比我..話定驚-33333-'
無奈呢...呵呵...之後返到家家..同{{小靜,牙伯}}用MSN
吾知講數定系傾計既方式講野啦=] |