今日凌晨1點幾起左身..比牙媽叫醒要我食榴槤= ='
之後食完又訓返囉,,! 訓訓下,,,5,6點又起左身,,同王英sd左2個msn倒,,又訓返=3='
之後就訓到10:40分啦,,!我就起身沖涼...沖完吾記得左搞咩..搞到11:38分倒,,,我就入房換衫衫,,換完又入次所化妝,,
當我查左潤膚同格離霜之後,,我見到我家姐有支密粉,,紫色既,,點知查左落去之後...摔摔下,,我塊面好多閃粉囉..
又吾Lun知咩黎既之後我又用水洗面再化過....好可憐喔=3='
之後同王英出左元朗搵domdom'同佢條仔...唉,,佢2個都有拖拍...旦而家溝我果d,,我又無feel喎..!
唉.....之後我地就一齊去新元朗對出果個車站去彩虹...搵王英條仔...{{domdom條仔無去到}}
佢帶左我地出觀唐買衫啦...去到發覺,,果到d衫都吾岩我地既,,!
我地行到6點幾走左啦....我系彩虹果到..自己搭車返黎T^T'返到家家都7點4十幾啦..
之後我出門口搵細盈...行到頌富...我打比佢,,,佢竟然話佢系tm囉..之後我又出左去啦..
去到洪水橋果艿,,佢打比我話吾系去三聖啦..叫我去{峰}景園....之後我聽吾清楚佢話前一個站系咩喎,,
我s木sms比佢又吾理,,,我又系甘狂問人,,問左domdom,,好彩佢識姐=3='
如果吾系我仲吾識返黎牙t^t'唉,,,死細盈吹到丫..!去到果陣,,,佢地話拎K囉...
之後我又跟左去..見到波B,,牙恆,,牙君,細盈...
拎完之後,,上左希姐屋企,,見到牙豬,,牙糖,,雪姐,,希姐條仔::牙傑..
袋K真系好細袋囉...成蕭野..得過少少....仲少過天水圍果D囉...真系丫..
之後我又索左3剔...等左陣落左喉啦..!之後無咩野...暈暈地甘...落左平台坐..
之後又送左牙傑,雪B搭車走..我地又上返希姐屋企坐陣,,,11點幾倒走左去搭車..
返到黎天水圍我同細盈去左天澤食野,,!食完等埋煙剷落黎..我地就走左啦...
走既期間...佢2個ALL無理過我,,當我透明...我諗..人地5年換一次朋友...我就系1年換一次朋友囉= ='
|