好耐無打過qooza了,,
因為根本吾想打=]
今日2點幾醒左,,,其實7點幾就已經醒左了=]
我地去左北江...王小英去睇公仔..我陪佢..之後見到牙庭,超仔,傑仔,細傑=]
系到食緊野..我仲見到傑仔個口形話小四=-='個樣仲吾知點添,,xDD'
之後咧..又見到碎骨...講左陣,,走左-3-'之後又見到佢..又講左陣,,又左..
第3次=3='我地見到佢,,佢見吾到佢,,之後我拿拿聲走左-3-'呵x2'
行完,,去左銀座=]之後我地去天瑞商場坐左陣=]
出到阿波羅又見到牙庭,超仔佢地喎-3-'
牙庭話::o靚妹望咩牙...我話::咩o靚妹牙,,你好大咩=]
呵='= 其實我蠻懷念同佢一齊既日子-.-'
之後打比細盈=]佢句句都含有不雅-3-'
佢系元朗囉.,.頂..之後卜3算啦...
返歸了=]
|