今日頭兩堂系ENGLISH.."
系哩兩堂.."我地一定會玩.."
因為呀SIR教得吾好.."
SO...PENNY就sD歌俾我.."
發覺我地班有一兩個人開左藍芽.."
超搞野.."我見到個"森美移動."
睇睇下..penny個電話響...呀sir聽到..'
之後呀sir話字典機黎架姐..":超搞野.."
我地系咁笑.."冇幾耐..成班d人都開哂藍芽.."
佢地仲改埋d好白痴既名.."
呀sir知我地玩...都冇鬧."
諗番今日."我地班真系好鳩囉.."
好彩呀sir吾收咋.."如果吾系就死lu.."
放左學.."去左食野."
之後番學校練升旗.."頂..有人吾黎.."
又要搵人頂左佢."
今日練得好好."
番左屋企...瞓左...
n咁多功課.."
真系佢呀媽呀.."
|