今日..我竟然吾知醒啵...瞓到7點30...
之後起左身...好快..整野...出門口...
搭的呀..:好彩冇遲到咋.."BIBI
上到課室...上左兩堂無聊既英文堂.."
MATHEMATICS...教新野..派小測...都OK既..
之後中文DICTATION...
THEN..IH...MISS講左好多野..
笑到我地個個死死下.."KAKA...
好變態呀..:
LUNCH...同左張MAN..MING..呀珍去左五大嵐食野.."
超搞野呀."KAKA.."
之後全人.."玩玩玩玩...KAKA.."
吹水...玩玩...
TSZ LAN黎等我放學..等埋飯焦佢地.."
一齊去左天瑞M記..KAKA...好搞野呀..":
THEN..去左天恆..之後去左天澤圖書館."
YOYO..我地勁玩..笑死呀..":
8點先走人..我同區妍行番屋企.."
8點9番到屋企..好攰呀..:"
D書重到死死下呀.:"KAKA..":
PS...搞野..BIBI
|