Happy Birthday ``to Lily..
咁就又過左一日啦!幾好呀..":
kaka..今日d堂過得都ok啦.."
bibi..eng oral...呀蘇好勁呀..
笑死我地..
-reading...聽歌...瞓左.."
總之佾日d堂就系笑笑笑啦.."
yoyo....明天會更好.."
今日..一早起左身...又睇果個吾知乜鬼野.."
搞到我吾敢出門口.."SHIT..
之後出左門口.."過左去北江..
上左單車...出發.."
去屯小.."D人吾鬼練喎.."
之後其他人黎埋.."
討厭..又俾我見到你..
又愛又恨.."
今日仲要講埋D吾應該講既野囉.{"
搞到我喊呀..