| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 19 日 星期六  |
| 凍-.- |
分類: 未分類 |
琴日 要汁locker要拎極多書返去囉-;.- 重死.. 音樂堂好好玩^^ 出左去同飛-機仔唱歌. 點知d人話聽唔到我把聲-.-" 下次要攞咪唱xd 呢排好凍-_- 大家著多幾件衫..
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 凍~_~ |
分類: 未分類 |
今日起身好凍-.- 睇電視得個12度 唔掛得住咁凍-.- 週會悶死人-.- 仲要去到4月1先有返課外活動.. 唉/_\ 總覺得自己好失敗-.-
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 集誦._. |
分類: 未分類 |
今日係星期六. 但係都要返學校集誦-3- 搞到冇左個星期六. 11點幾就落左去食野. 食完野就行去7仔等埋盈盈佢地,. 點知去到得我同盈盈-3- 所以就周圍行等埋其他人. 李圓圓佢冇長冷. 就通街問個男仔借. 但個男仔借左比佢- -" 跟住就去左比賽.......
(閱讀全文) |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 68 | »
|