今日
係屋企好悶-3-
所以就出左去..
同班fd玩好正-3-
什麼黑色三連星-.-
笑死-.-
琴日個
陸運會.
真係坐足8個鍾-3-
好後悔自己參加咁少野囉 - -"
下年一定報多d.雖然係b group但係都要加油xd
成日係到同人加油.
我地社攞哂好多獎.
天賜都攞左好多獎.
睇得出佢真係好開心
搞到我有d仰慕佢- ......(閱讀全文)
係陸運會,..
100米冇去到囉-3-
同F1跑一定win啦-.-"
點知跳遠個個話咩跳左第1次先去100m/.
跳完去個陣話我咩冇資格囉..
.
放學跟住同fd去左踢足球
入左2球
對我黎講好多^^
 ......(閱讀全文)