琴日
唔知自己做咩- -"
竟然可以訓左成12個鍾-- "
所以今朝起身超精神
今日
朝頭早唔記得左整震機..
又有人 send sms
所以就比劉sir收左
好彩佢最後冇叫我去見訓導
如果唔係就大件事..
 ......(閱讀全文)
成日係屋企打機同聽歌-3-
yui d歌堅好聽-3-
其實今日個星期好好.
返2日放3日咁制(2日係sport day)
就黎2010- -
話咁快就過左1年.
令我諗起f1既時候.
雖然我地而家係唔同班.
但係我地既友誼應該係唔會變既^^......(閱讀全文)
今日朝頭早
呀sir同我講我要見家長
但係我都預左架.
今次測得咁衰..
但係我唔明既係佢點搵人
測得衰過我既都唔駛見..我要見!?
都唔知係咪佢抽...15個出黎.
搞到我之後d堂都發夢-3-
個講座超正^^
小兄弟...你從哪裡來- -?
放學去左集誦.......(閱讀全文)