|
|
2012 年 5 月 29 日 星期二  |
| 2012-05-29 |
分類: 未分類 |
又懶了又懶了/3\
明明有好多野想打但系又懶得開尼打
您話我系咪底死. 哈
英文考試終於都pass左
哈哈 以為自己真系冇咩機會
可能我真系甘好彩啦!!
哈哈
----------------
尼排...
同同房既關係變得差左好多
以前 大家真系會好關心對方既狀況
好想聽大家既故事
唉
依加每日番到屋企大家都只會系大家間房用電腦做功課
有時同佢出街, 佢又淨系掛住望住部電話
都吾當我存在甘...~___~
佢真系我既好好好好好朋友
我吾想有好朋友變到好似陌生人甘
以後大家就做番自己野
吾再理對方
。
。
點算??
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 222 | »
|