好喇!完喇完喇
終於比我攪掂左個英文考試
4 part入面我覺得reading最冇信心...
因為吾夠時間做
好多答案都系作落去 /_\
不過我諗其他都可以合格到既
哈
再等多12日就有結果睇
緊張緊張!
聽日又問繼續我既project生涯喇
真系要認認真真做好佢
一定要羅到個好成績入大學阿
吾可以浪費媽咪大人d錢!!!!