9.18`
佢又寫左封信俾我^V^好開心呢..;
今次系中文拉..仲SWEET^^哈哈=]
我1定會永遠記住[餘震]尼隻歌*3*
好想你再次唱俾我聽牙^^你會吾會牙..?
-----------------------------
9.19`
聽日就系我地正式系1齊既日子拉!;好開心^^
嘻嘻`佢每個小息都上泥搵我咖;好開心尼..!
Y0Y0Y0;我已經放低你!!.超開心的說!
所以愛人你要加油拉^V^加油落力G0G0G0=]
----------------------------------
9.20`
今日終於系正式拉>3<老公B*V*我愛你.!
我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你!
今朝老公B見到我摸我個頭^v^好開心哇;嘻嘻=]
今日課外活動日*3*好想學果d舞咖;旦系又要練好耐先成功!
課外活動日老公b佢系我面前經過..仲正我t1m!嘻!
s0r牙老公b`我吾知你系我後面企緊-_-冇理到你t^ts0r;嗚..T^T
跟住走鬼話我知老公B系後面!我又吾好意思甘走過去-_-v呀....
跟住老公b吾知系米嬲我吾理佢而走左第2到-0-唉..最衰都系我拉!;
無無聊聊甘打排球!;跟住大聲叫左張s1r泥打排球;張s1r排球都好勁下w0r^^嘻=]
同張s1r打波個feel超正;好搞野咖!^v^嘻..不過打左陣就冇打lu;;;
跟住走鬼佢地話走囉..-_-我系甘偷望老公b>3<卡卡;'吾捨得走咖t^t
|