siu_suki : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
多謝你;多謝你寫張好sweet既信俾我!
雖然你寫英文..我吾多明!旦系..真系好sweet
由其系l0ve y0u^^