老公baby` 吾好嬲老婆喇`乖喇;不要生氣^_^
以後有咩事都要同我講啊`吾好放系心到!
如果吾系大家都吾知大家諗緊咩咖拉`知吾知牙..
我系你老婆`1定會支持你`
無論咩事都好,我都會系你身邊^3^
今次邊個錯邊個岩都好拉`忘記吧^_^
吾想我地感情變淡`
你add我話..如果今日吾搵你就知咩事..
真系有d吾開心甘,即刻sd野俾你`
我吾開心到喊`T^T超吾開心...!
連食個朱古力都覺得個朱古力系苦咖`系白朱古力!
1路食1路喊`...=)都吾知點解!可能系因為我好愛你
今次系1個月零7日`第1次既鬧交!
吾要再發生啊`..
|