你肯原諒我嗎?我的確做得唔岩…

siublkt
暱稱: 小b
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
b.互動
メロメロパーク
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天
鬱悶

啊啊,,,,,今日嘛......諗諗先.....

數學既三角關係....好似易做左好多....

C…咁難既題目都比我吹左咁多 POINT

E … EP … 2 堂都響到做中文功課 ! 因為真係好悶...

唉…發覺同阿而 , JASON 佢地坐真係好玩好多…呀呀! 悶死我了 !

HE … 吹水一大輪… 阿 KO 同 畢畢車 " 木 " 住事件第二回…XDDD

LUNCH … 去左 M …因為趕時間…

IS … 顏生揸住碌野響到舞…仲要響到摸果碌野既頭… XDDD !

P.S. IS 堂笑得好大聲果個姐姐仔 ! 人都唔細架啦 ! 你就衰衰地…認左佢啦 !

XDDD

生產日期︰2006-04-26 08:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天
ABC! 愉快

A = Airport

B = Below average

C = Can do

D = Damned!

E = Excellent!

F = Faked?!

G = God!

H = Hell!

I = Impossible!


唔好諗歪…幼稚園的 ABC 課程唔同左

生產日期︰2006-04-25 06:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


呀....啊 !! ! 愉快

今日差 d 唔知醒…7:30 先起身…例排7:55先番學

中文好爆笑…又響到睇 "un" 腳 …仲有 " 自作自受 "

死人爆存又講番 " 我無議異 " …頂 !

聽人講短講…悶囉…

ELA…得69/100 … OK 啦…不過想頂某D人…

BREAK…楊祖"誕" …哈哈哈哈 !

C … 繼續短講…唉…多功課

IS … 講重力…我都幾專心聽既…

M…做晒幾個習題…邊做邊吹水…XDDD…E … ERS 好悶…

放學…為左諗邊個去數學班制比賽傾左好耐…一組搞店左一組未搞店…

然後我發左癲!JASON 又發癲 ! KO 又發癲 ! AU 都發埋癲 ! 然後阿而好無奈 !

所以…定左幾個方案!

方案一:而、PANG、KO、畢畢車
方案二:AU、KO、畢畢車、YON ( 我最建議呢個 ! ) XDD
方案三:精英隊 ! XDDDDD
方案四:而、軒、億、唔知 XDDD

最後揀左方案二!哈哈哈!米已成炊!有問題搵MS CHOW !

P.S.1.: 假架 !
P.S.2: .屈響心到既秘密爆左出黎!我愛沈殿霞!都愛王夏惠!XDDD
P.S.3. :我知就左一D野....唔知係唔係真既呢 ?

 

生產日期︰2006-04-25 05:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 24 日  星期一   雨天
搞鬼錯! 不安

唉…今日心情大起大落…

EPA…69/100 中等啦… 今日老師好燥…

MU… 阿而吹笛比 " 輝輝稅 " 整到好爆笑…

E… 悶 ………M…悶………

ART…唉…樂極生 " 悲 " … 頂…爆唔開心囉…好耐都無比人鬧…

LUNCH…響課室 " HEA " 同榮捉康樂棋 XDDDDDD !

而家 CP 堂…整完 HTML 之後有時間打打日記…哈哈

希望唔會比老師睇到啦 !

P.S. 頭先阿而個日記比MR TANG 睇到XDDDD

 

生產日期︰2006-04-24 03:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
側田 - 運

聽下歌調劑下心情先....

趕  趕不上搭夜航機 結尾  呆望跑道上沙粒轉眼揚起
到  半夜遇到風雪失事了 沉沒了  證實機長都已死
假使那夜及時趕到了  也許漂流在孤島等了年幾
先清楚自己
這麼有運氣 能在海關感嘆  世事沒完美

當  好景不再  我們來聽聽 你到底  出聲打氣  還是
只懂得怨命
我相信際遇如一面鏡  用笑代替哭聲 霉運才能撥正 OH 一息間充滿困難
何必驚  跌進海  驚險之際 前面會有某座潛艇  沿路定有獎等認領
情願坐著怨幾聲  還是努力搏取拍掌聲

怎麼叫運  視乎你心理 捱盡黑夜便可看得到晨曦
極運滯日子都不要忘記 還在呼吸心跳  我未被遺棄

當  好景不再  我們來聽聽 你到底  出聲打氣  還是只懂得怨命
我相信際遇如一面鏡  用笑代替哭聲 霉運才能撥正  撐到底 
奮鬥心不死!
渡過低潮  我先見到熱潮 成熟了  明白了  才悟到了命途的奧妙
這刻充滿困難 何必驚  跌進海  驚險之際
前面會有某座潛艇  沿路定有獎等我去領
結果不得要領  我都可給我喝采聲

生產日期︰2006-04-23 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]