| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  | |
悶  |
啊啊,,,,,今日嘛......諗諗先.....
數學既三角關係....好似易做左好多....
C…咁難既題目都比我吹左咁多 POINT
E … EP … 2 堂都響到做中文功課 ! 因為真係好悶...
唉…發覺同阿而 , JASON 佢地坐真係好玩好多…呀呀! 悶死我了 !
HE … 吹水一大輪… 阿 KO 同 畢畢車 " 木 " 住事件第二回…XDDD
LUNCH … 去左 M …因為趕時間…
IS … 顏生揸住碌野響到舞…仲要響到摸果碌野既頭… XDDD !
P.S. IS 堂笑得好大聲果個姐姐仔 ! 人都唔細架啦 ! 你就衰衰地…認左佢啦 !
XDDD
|
| 生產日期︰2006-04-26 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 25 日 星期二  | |
ABC!  |
A = Airport
B = Below average
C = Can do
D = Damned!
E = Excellent!
F = Faked?!
G = God!
H = Hell!
I = Impossible!
唔好諗歪…幼稚園的 ABC 課程唔同左 |
| 生產日期︰2006-04-25 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
呀....啊 !! !  |
今日差 d 唔知醒…7:30 先起身…例排7:55先番學
中文好爆笑…又響到睇 "un" 腳 …仲有 " 自作自受 "
死人爆存又講番 " 我無議異 " …頂 !
聽人講短講…悶囉…
ELA…得69/100 … OK 啦…不過想頂某D人…
BREAK…楊祖"誕" …哈哈哈哈 !
C … 繼續短講…唉…多功課
IS … 講重力…我都幾專心聽既…
M…做晒幾個習題…邊做邊吹水…XDDD…E … ERS 好悶…
放學…為左諗邊個去數學班制比賽傾左好耐…一組搞店左一組未搞店…
然後我發左癲!JASON 又發癲 ! KO 又發癲 ! AU 都發埋癲 ! 然後阿而好無奈 !
所以…定左幾個方案!
方案一:而、PANG、KO、畢畢車
方案二:AU、KO、畢畢車、YON ( 我最建議呢個 ! ) XDD
方案三:精英隊 ! XDDDDD
方案四:而、軒、億、唔知 XDDD
最後揀左方案二!哈哈哈!米已成炊!有問題搵MS CHOW !
P.S.1.: 假架 !
P.S.2: .屈響心到既秘密爆左出黎!我愛沈殿霞!都愛王夏惠!XDDD
P.S.3. :我知就左一D野....唔知係唔係真既呢 ?
|
| 生產日期︰2006-04-25 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 24 日 星期一  | |
搞鬼錯!  |
唉…今日心情大起大落…
EPA…69/100 中等啦… 今日老師好燥…
MU… 阿而吹笛比 " 輝輝稅 " 整到好爆笑…
E… 悶 ………M…悶………
ART…唉…樂極生 " 悲 " … 頂…爆唔開心囉…好耐都無比人鬧…
LUNCH…響課室 " HEA " 同榮捉康樂棋 XDDDDDD !
而家 CP 堂…整完 HTML 之後有時間打打日記…哈哈
希望唔會比老師睇到啦 !
P.S. 頭先阿而個日記比MR TANG 睇到XDDDD
|
| 生產日期︰2006-04-24 03:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 23 日 星期日  | |
| 側田 - 運 |
聽下歌調劑下心情先....
趕 趕不上搭夜航機 結尾 呆望跑道上沙粒轉眼揚起
到 半夜遇到風雪失事了 沉沒了 證實機長都已死
假使那夜及時趕到了 也許漂流在孤島等了年幾
先清楚自己這麼有運氣 能在海關感嘆 世事沒完美
當 好景不再 我們來聽聽 你到底 出聲打氣 還是只懂得怨命
我相信際遇如一面鏡 用笑代替哭聲 霉運才能撥正 OH 一息間充滿困難
何必驚 跌進海 驚險之際 前面會有某座潛艇 沿路定有獎等認領
情願坐著怨幾聲 還是努力搏取拍掌聲
怎麼叫運 視乎你心理 捱盡黑夜便可看得到晨曦
極運滯日子都不要忘記 還在呼吸心跳 我未被遺棄
當 好景不再 我們來聽聽 你到底 出聲打氣 還是只懂得怨命
我相信際遇如一面鏡 用笑代替哭聲 霉運才能撥正 撐到底 奮鬥心不死!
渡過低潮 我先見到熱潮 成熟了 明白了 才悟到了命途的奧妙
這刻充滿困難 何必驚 跌進海 驚險之際
前面會有某座潛艇 沿路定有獎等我去領
結果不得要領 我都可給我喝采聲
|
| 生產日期︰2006-04-23 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 24 | »
|