| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  | |
單車.爽.大尾督  |
8:00 就去左 64K 到等人…
坐左成粒鐘車去大埔…去左海濱公園…
租車…頂…全日20蚊…但今日星期六…40蚊…
踩到去海濱單車徑盡頭…兜入工業村…遂迷
見到警車…無啦啦停響路邊…問我地…有無事呀?
我答…無呀…我想兜入汀角路去大尾督呀
佢講左比我知個行法…又問我
" 你幾多歲 " " 14 歲咯 " " 如果11歲既話我就唔比你踩架喇 "
即係笑我矮啦?! 算…我年輕…人地先見得我後生…唔易老
踩左成粒鐘…到左大尾督啦…煮野食…開GAS插爐頭…
開罐頭都唔識…用萬用刀點整都開唔到…
香港人仲有D人好好人架…
附近既叔叔見我地開唔到…就教我地開…真係好人
食完野 ( 青弄粟米餐肉粒通心粉四碗…阿華田一碗…粟米羹一碗…)
踩主霸…來回真係半個鐘都唔洗…回程囉…
去食雪榚車雪榚…又軟又有奶味…正!
好痛啊個屎忽座到…突然…肥仔(比我飛甩左既肥仔)打電話比我
話佢個單車甩鏈…幫佢整囉…真係丫
還車…上回歸塔吹海風…玩一玩又走LU∼好累
|
| 生產日期︰2006-03-19 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  | |
比賽!  |
7:25分就響學校門口等…搭西鐵轉地鐵去到油麻地
培正中學果到參加數學比賽…好難…我勁計錯數…慘
仲要聽講座…痴線…理得佢咩…走人…11:30
去食 M …條利食食下野麻左…好辛苦…
響旺角迷路 ( 痴線 ) … 最後坐 68X 回元朗…
無聊…悶悶… |
| 生產日期︰2006-03-18 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
哈哈哈哈…  |
早上番黎…死…唔記得量體溫…阿而無番…
E 好多人罰企…我對住罰住企既張華笑…之後我好魚皮……
QUIZ…好難呀
M 2C 2E 勁我地咁多…做數做做做…
FP…社際問答…第一忠…第二勤…第三儉…信社殿軍
PE…亂來的兵兵波…用兵兵波版打羽毛球…
LUNCH 玩煮飯仔…搬晒D地圖…指南針…TARLEUNG比左半枝阿華田我
中文…默書一百分…叻…默默下書聽到2C QUIZ H 對答案…第八題係 D
陳嘉俊 << 黃結存懶 >> 好店 !
我又作番首先…關於山水美景的
陸上青翠風搖曳
上天白鷺飛成雙
濳入海中見漁群
艇上漁夫溪上游
好詩………
IS … 老師數學好廢…睇 ETV… 食糖…
張華…嘉俊…講果D野好好笑…
" 阿 KO.............. " 哇哈哈哈 !!! 好爆笑 !!!! @@
粵語配音架…!! 放學去踢波… |
| 生產日期︰2006-03-17 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 16 日 星期四  | |
擺明唔開心  |
早上童軍集會…地理堂…正常
中史…小測…ok難…小息對稿
世史…李為答第 (h) 題…真係岩岩好…
PT …狗呀!人地想拿平時分…個蟹粉阿 SIR 唔比人答
BREAK … 頂你地成班 2D …唔好咁嘈得唔得呀
我唔想大聲喝你地架…我都好難做…我又要比老師鬧
我好大壓力架 ! 你地究竟知唔知架 !
我好辛苦架………… T___T
M 做數…為左頭先果件事唔開心
C 睇果 2 首詩…抄野抄死左
LUNCH 同肥仔去雅都…食飽飽…牙而番左黎
英文…老師無啦啦響到 嘻嘻嘻嘻…我又跟住 嘻嘻嘻嘻
佢話我食左興奮劑 = = … 默書…
POI POI POI POISON … O 咀
TERRY 坐坐下可以甩左條呔…D 女仔坐低真係可以甩裙 ?
無啦啦牙而問張璟借膠水筆…痴住對 "物"
張璟發現膠水筆上面痴住左腳毛…!!爆嘔
無啦啦老師又鬧張璟… " 我發現呀張璟瑋令周圍女同學好開心架 O者 "
爆面紅囉佢……嘻…其實 潛艇 想開心埋一份…
張璟於是發脾四…響到玩釘書釘…又射阿而又射我…痴線
放學…去攤位玩…玩完…去DT室…無啦啦我問 AUAU 野…
佢叫我 " 彈啦你 ! " …好! 我彈 ! 我唔會死留響到…
去踢波… TERRY 成日 HANDBALL ! 笑爆肚
岩岩射完十二碼又射多次…衝呀 !! 6 點半又走人 |
| 生產日期︰2006-03-16 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 15 日 星期三  | |
後果自負…?  |
中文堂…聆聽…難…影相… ( 佈景係周地史 )
去飲朱奶…暖笠笠 *
E 好悶…無特別東西…IS…顏生講野有個習慣
將 " 唔講得 " 講成 " 講唔得 " …我同牙婷響到玩野
芹好似因為無抄到野或者唔知點解
比顏生話 " 芹你小心 D 呀 ! "
我衝口而出講左句 " 小心 D 呀 ! "
老師聽到…但又唔知邊個講…就話 " 頭先邊個出聲? "
我扮無知… 牙而…張華 望住左我…
顏生搵唔到就好無奈 " 唔舉手講唔得野呀 " 哈哈
BREAK 比 MS KWOK 插…無奈
M 變成做 G …有人請我地食糖喇! 最衰無 咖哩魚…哈哈
SYSTEM = 系統…咁系統究竟係咩野 ?
" SYSTEM 囉 " 我答…爆好笑…原來 MS YIP 都識周地史呢三個字
真高明… H 瓦特全名 JAMES WATT
無啦啦又同 JAY WONG 有關係…無聊… LUNCH罰企…
PT …下一堂就到我喇…都唔知準備咩野笑話…唉
CH 無啦啦又話唔洗 QUIZ …無奈X100
M 計數…我唔扮豬叫囉…得未呀
放學罰企…踢波…張華食餅…變成一面紅一面白…嘔白泡
六點回家… |
| 生產日期︰2006-03-15 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|