| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 11 日 星期六  | |
悶.悶.一人天水圍  |
今日好早起身…十一點啦…係咪好早?
十二換衫落街食午餐…去天水圍行行
行行下去到銀座…睇到加旋卡…好正
買左七包…突然見到 jason 著住制服
響到幫d老坑量血壓…O咀……
家姐唔好咁賤啦…成日霸住晒
p.s. 突然好想睇戲
|
| 生產日期︰2006-03-11 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 10 日 星期五  | |
情緒大變動  |
又係早起身…0730就起身
唔知點解無啦啦咁用心聽 EPA
MU 堂黎啦… 我好淆…幾驚佢今日抽人吹…
數學…班主任無番…彭彭好壞壊啊…比人叫企
英文…無啦啦又咁好心情聽書
中文…小測29分…真慘…WING 都勁過我
電腦…比 Irvan View 玩死…咁屎難
本身班男仔想踢波…都係唔去啦…
咁屎熱……
p.s. 今日無啦啦響屋企量體重 72 磅…超輕…
你地有無發覺我日記係無打過任何一個粗口? |
| 生產日期︰2006-03-10 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 9 日 星期四  | |
足球!!!  |
日日都係咁早起身…今日仲要早d
因為要童軍集會…集左…
數學堂…做 MC 可以做成堂
爆笑…同埋我無索天拿水…
我想用天拿水整走豆腐人上面既銀色
FP…地球先生的故事…
PE…勁跑圈…亂丟兵兵兵兵波!
LUNCH 去 FAIRYWOOD 食
暴食中……………
中文…好彩知道自己小測無肥…
IS…無聊實驗…好無聊呀
顏生既有型姿勢好有型…我真係無議異
放學啦!要睇師生盃………
足球隊擺明讓…4:4打和
射十二碼…4:5 教師隊輸左…唔抵 |
| 生產日期︰2006-03-10 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 8 日 星期三  | |
爆開心!  |
將今日d事講出黎先!
地理堂…無聊咁樣過左去
中史…無聊過左去
世史…無聊過左去
普通話係先高潮!
rain ~~~ falling in my heart ~~~~
徐志南…楊文輝…咁就一世架喇…
數學…低能 quiz 實有好多人 100 分
中文…楊爆輝……所以…潘岐岐比人扣平時分
直呼老師名字的…方生…亦被扣平時分
lunch 繼續暴食!!!
去開小隊會議…結果係踩單車…超開心
午會…有人又流 blood
剩機大唱 " rain~~~~~~~"
噴血中………
英文…無 mood 作文…成班咁屎嘈
我唔小心扔左阿 ko 原子筆套落垃圾桶
對不起…… ><
放學…地理學會…布鎮幾時有個花名叫做"布布"架
爆笑囉!
爆笑咁番屋企 |
| 生產日期︰2006-03-06 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 5 日 星期日  | |
好難食呀!  |
向大家呼籲…
教育路有一間餐廳叫做 許願樹
入面主要係法式…意式食品
保證唔岩大家食
又貴又小
我認為…好難食呀!! |
| 生產日期︰2006-03-05 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|