你肯原諒我嗎?我的確做得唔岩…

siublkt
暱稱: 小b
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
b.互動
メロメロパーク
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天
悶.悶.一人天水圍 愉快

今日好早起身…十一點啦…係咪好早?

十二換衫落街食午餐…去天水圍行行

行行下去到銀座…睇到加旋卡…好正

買左七包…突然見到 jason 著住制服

響到幫d老坑量血壓…O咀……

家姐唔好咁賤啦…成日霸住晒

p.s. 突然好想睇戲

生產日期︰2006-03-11 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天
情緒大變動 愉快

又係早起身…0730就起身

唔知點解無啦啦咁用心聽 EPA

MU 堂黎啦… 我好淆…幾驚佢今日抽人吹…

數學…班主任無番…彭彭好壞壊啊…比人叫企

英文…無啦啦又咁好心情聽書

中文…小測29分…真慘…WING 都勁過我

電腦…比 Irvan View 玩死…咁屎難

本身班男仔想踢波…都係唔去啦…

咁屎熱……

p.s. 今日無啦啦響屋企量體重 72 磅…超輕…

       你地有無發覺我日記係無打過任何一個粗口?

生產日期︰2006-03-10 08:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 9 日  星期四   陰天
足球!!! 開心

日日都係咁早起身…今日仲要早d

因為要童軍集會…集左…

數學堂…做 MC 可以做成堂

爆笑…同埋我無索天拿水…

我想用天拿水整走豆腐人上面既銀色

FP…地球先生的故事…

PE…勁跑圈…亂丟兵兵兵兵波!

LUNCH 去 FAIRYWOOD 食

暴食中……………

中文…好彩知道自己小測無肥…

IS…無聊實驗…好無聊呀

顏生既有型姿勢好有型…我真係無議異

放學啦!要睇師生盃………

足球隊擺明讓…4:4打和

射十二碼…4:5 教師隊輸左…唔抵

生產日期︰2006-03-10 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天
爆開心! 愉快

將今日d事講出黎先!

地理堂…無聊咁樣過左去

中史…無聊過左去

世史…無聊過左去

普通話係先高潮!

rain ~~~ falling in my heart ~~~~

徐志南…楊文輝…咁就一世架喇…

數學…低能 quiz 實有好多人 100 分

中文…楊爆輝……所以…潘岐岐比人扣平時分

直呼老師名字的…方生…亦被扣平時分

lunch 繼續暴食!!!

去開小隊會議…結果係踩單車…超開心

午會…有人又流 blood

剩機大唱 " rain~~~~~~~"

噴血中………

英文…無 mood 作文…成班咁屎嘈

我唔小心扔左阿 ko 原子筆套落垃圾桶

對不起…… ><

放學…地理學會…布鎮幾時有個花名叫做"布布"架

爆笑囉!

爆笑咁番屋企

生產日期︰2006-03-06 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 5 日  星期日   雨天
好難食呀! 不安

向大家呼籲…

教育路有一間餐廳叫做 許願樹

入面主要係法式…意式食品

保證唔岩大家食

又貴又小

我認為…好難食呀!!

生產日期︰2006-03-05 07:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]