你肯原諒我嗎?我的確做得唔岩…

siublkt
暱稱: 小b
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
b.互動
メロメロパーク
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日   雨天
很多幻想 滿足
大人になれない僕らの強がりをひとつ聞いてくれ
逃げも隠れもしないから笑いたい奴だけ笑え
せめて頼りない僕らの自由の芽を摘み取らないで
水をあげるその役目を果たせばいいんだろう?

睇唔到日文唔好怪我!

無咩野打…11:00 起身…1:00 去食飯…

飽…大家要努力啊

生產日期︰2006-04-02 04:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
愚人節..KFC... 驚訝

9:45 就起身…食早餐…執野 11:00 去KFC 整野

我到果陣…剩係得婷姐…輝哥…AUAU 響果到

之後阿而黎左…最後阿KO 黎埋…

佢地響到整邀卡…我響到畫 POSTER

畫到痴筋…大約12:15 WINGWING臥底黎左…

又見到翁子…又見到黃日

12:45 肚餓…食左 D 野…繼續整野

整整下野…無啦啦 PANGPANG 玩透明膠紙…痴住我塊面

我又痴去佢塊面…無啦啦佢發脾氣…唔玩咪唔玩囉…

佢地又買野食…



最後 2:30 就走人…

生產日期︰2006-04-01 03:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天
無啦啦既一百問
1. 你中文名好唔好聽? 唔好聽…但唔會改
2. 你英文名係邊個同你改? 小學已經有…但唔記得…Kennth 係Jason改
3. 你呢個電話號碼用左幾耐? 一年幾
4. 你想唔想轉電話號碼? 想
5. 你幾耐換一次電話? 好耐
6. 你個mp3有幾多首歌,你最鍾意邊一首? 六十幾首…鐘意 Kasabuta …其他都鐘意
7. 你用緊咩電話繩? 無
8. 你有冇耳洞,仲想唔想啪?無…唔想
9. 你留唔留指甲? 唔留
10. 你鍾唔鍾意自己個髮型? 一般
11. 你而家戴緊咩飾物? 無
12. 你有冇化妝? 你會唔會化妝? 唔化
13. 你有冇近視?有冇戴眼鏡? 有近視先會帶眼鏡架播
14. 你出街有d咩一定要帶? 銀包…電話…mp3
15. 你有咩最近唔見左然後好唔開心? 能力導向既答案本
16. 你最近收到咩禮物? 好多播
17. 你有咩最想要? PSP !
18. 你最近買左咩係用得最多錢? 唉…唔好提喇…後悔
19. 有冇d咩想要但冇$買? 好多呀~
20. 想要d咩係有錢但買唔到? 無
21. 你拍過幾多次拖? 一次
22. 你初吻比左邊個? 無呀!
23. 你岩岩男朋友同你拍拖幾耐? 我無男朋友
24. 你會唔會一腳踏兩船? 唔會
25. 你會唔會搶人地男/女朋友? 狗行為絕對不會
26. 如果比人搶男/女朋友會點? 打死條狗粉皮
27. 你有冇邊一段戀情想返番轉頭? 唉……
28. 咁你仲有冇同果個人聯絡? 好似無咩啦…
29. 咁你地而家咩關係? 嘩…想點呀…查家宅?
30. 佢有咩令你印象最深刻? 夾得埋
31. 有d咩地方你去過最鍾意? 好多
32. 一個最有回憶既地方? 學校
33. 最鍾意邊個假期? 暑假…夏日阿~夏日
34. 假期裡面有無邊一刻係最想留住? 訓覺時
35. 呢個假期有咩係你第一次見到? 唔記得
36. 有咩係假期後令你改變? 無
37. 有咩你假期前唔會做假期後變得會做? 唔記得
38. 咁呢個假期有無唔開心既時候? 而家唔係假期
39. 問多你一次有冇d特別野你係未做過而呢個假期做左? 都話無
40. 你對上一次假期係幾時? 新年果陣
41. 最鍾意咩玩具? 唔係低能既都鐘意
42. 而家想要d咩新野? 好多播
43. 買得最貴既一件衫? 唔知…
44. 買得最貴既一對鞋? 唔知…
45. 買得最貴既一個袋? 唔知…
46. 有幾個多件tee? 好多件?
47. 有幾多對converse? 唔鐘意
48. 有幾多對波鞋? 3 4 對
49. 有幾多個袋? 2,3個
50. 最鍾意既牌子? 唔定
51. 岩岩對上食左咩? 粉
52.對上拍過拖既男/女人?唔明你問咩
53. 岩岩打比邊個? 無
54. 岩岩對上接邊個電話? 尋晚 au / 婷 三線打黎
55. 岩岩嚮icq/msn同邊個傾計? au … 睇無聊笑片
56. 岩岩send sms比邊個? 唔玩
57. 岩岩收邊個sms? 唔玩sms…無人同我玩
58. 岩岩對上睇咩戲? 唔記得啦…無印象
59. 岩岩聽首咩歌? .....下?側田隻碟第一首歌
60. 岩岩對上搭咩車番屋企? 我唔洗坐車就番到屋
61. 岩岩對上一次邊個上過你屋企? 無
62. 岩岩對上一次邊個拖你手仔? 點為之拖?
63. 岩岩對上一次邊個同你影相? 唔記得
64. 岩岩對上一次同邊個傾long distance? 唔明
65. 岩岩對上一次暗戀既人? 我暗戀美少女戰士 XDDD
66. 岩岩對上一次講大話呃邊個? 呃 CARMEN
67. 講大話係因為咩事? 無呀…得啖笑咁O者
68. 岩岩對上一次發脾氣係因為邊個? 無為邊個…無 MOOD O者
69. 發脾氣係因為咩事? 無 MOOD … 有D冗員唔做野
70. 岩岩對上一次喊係幾時? 一個月前
71. 幾耐洗一次頭? 慣性二日
72. 幾耐沖一次涼? 一日一次
73. 出門口要準備幾耐? 五分鐘
74. 幾耐洗一次牛仔褲? 著完就洗
75. 收過花未? 未
76. 送過花未? 送比邊個? 未
77. 有冇比人批評過? 幾時? 佢話你咩?  有 …成日…咩都話
78. 有咩理想? 讀到大學…搵個好工…建立一個家庭…享兒孫福 ( 好長遠 )
79. 鍾意讀書定返工? 讀書
80. 內向定外向? 外向
81. 邊一個同你最老友? 個個都好老友 
82. 邊個人你最掛住? 一班朋友
83. 邊個朋友嚮外地? 無
84. 你電話save左幾多個電話no.? 六十幾個
85. 你電話save左幾多個sms? 唔玩SMS
86. 邊個打得最多比你? 參唔多啦 ( 可能係TARLEUNG !? )
87. 邊個send得最多sms比你? 無呀
88. 你想唔想換個新環境生活? 想
89. 你而家最想打比邊個? 朋友
90. 最想去邊? 想訓覺
91. 如果你而家大嗌,你會嗌d咩? " 呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " 
92. 答上面問題時有冇講大話? 有 XDDDDDD
生產日期︰2006-03-31 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


....唉 不安

唉…今日好累呀…7:55分番學…溫書書書

C 默書有溫書…EASY~小測好難

E … MS CHAN 撩耳屎周圍彈好恐怖

IS … 而勁摵我…好痛呀 ~!!!!!!!!

G … MS YIP 繼 周二短 " 薑 " 之後…

佢又講左一句 有機農 " 床 " … 好爆笑 !!

據我所之 農場 既客家話係 "LOON" ( 低音 ) 床 "

可能佢係客家人…哇哈

H …呀呀呀悶呀……

LUNCH 去大快活食…食食下見到 GALI … CARMEN …

胃口減左一半

又見到 而…AU…KO…婷…翁子佢地…

得番一半的胃口無晒…

即刻走人…閃~ 去左買筆袋 ( 借左而 $ 8.5 錢 )

番到學…睇下健康小棧點宣傳…好好玩…番到無人既課室…

唔同組既人都響到踩其他組…陳德霖二號出黎鬧人…好爆笑

無啦啦 CHOWCHOW 叫人介紹書…介紹左啦

PT … 無啦啦而又玩野…我欠佢既 ( $ 8.5 ) 還比佢…無拖無欠 !

CH …而塊鏡比人收左… XDDDDD 抵死… = = 原來佢自戀架

楊文輝比起阿蒲 cheap d ! 哈哈

最後 M …無聊地過…………無 MOOD 做數

放學落 DT … 畫畫下發脾四… SORRY ><

5:45 走人

生產日期︰2006-03-31 06:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天
哇!! 驚訝

7:30 又要去 scout 集會…講真…咁煩… f.3 想參加香港青年獎勵計劃…

M 日日 CHOWCHOW 都發爛 JAR~ 唔好教囉…我想自修

C … 全球死晒…差 0.5 分合格…好狗呀!!!!

我有一題寫左 " 聲名遠播 " 錯左…但張璟同而都寫左一樣既野…佢地有個 TICK?

搞錯啊…爆存係咪唔鋸我合格先…我去左求分啦…

佢好狗地將張璟同而既卷加番個交叉! 爆狗存 !!!

小息被吞噬………

E … 好爆笑… 將擦膠碎丟去而既冷衫上面…好好玩架 !!

MS CHAN 個樣依然樣衰…

我響到用而塊鏡玩反射光…落堂比人照肺…你食 啦 !~

EP…而嬲左我…原因係我唔同佢玩過三關…改下你的公主性格啦…><

BREAK…哇卡卡卡卡咁樣過去

HE…不停剪剪剪剪剪…而同輝響到密密斟…大家都唔好阻佢啦…

2 堂用左都未搞店…落堂成班比人照肺…

LUNCH…有我鐘意食的芽菜…正! 去 DT 房整一整野

CHOWCHOW 用四隻腳疾走!

IS…老師整既風扇車好低能…向後走的…

笑下笑下又一堂…

我同細佬激嬲阿 KO … 嗯… 睇你個樣都知你扮嬲啦

食左杯果奶凍…老實講…我覺得 OK 好食…

生產日期︰2006-03-30 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]