| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 放棄 |
應否放棄? 努力左咁耐…白費左好可惜...
但如果固執咁繼續下去…只會愈踩愈深…傷得愈深…
我應該點算 ? 有無人幫我決定 ?
盲目地堅持沒有好結果??
可能我只係攞個藉口呃自己…
可能我只係害怕結果…害怕失敗既結果…失敗既滋味……
|
| 生產日期︰2006-05-07 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 被 tag 100 問 |
[關於自己]
-1.叫咩名:小b
-2.幾多歲:14
-3.住響咩區:YL
- 4.一日沖幾多次涼:1 次
-5.有冇跌過身份證:冇
-6.有冇上過咸網: 無
-7.用XANGA定係BLOG:XANGA同blog一齊用 !!!
-8.有冇釘環:冇…唔想釘…
-9.單眼皮定雙眼皮:雙眼皮
-10.有冇戴眼鏡: 梗係戴啦 ! 一隻眼遠視一隻眼近視咁恐怖播 !
[關於現在]
- 11.做緊咩:100問
- 12.聽緊咩:無
-13.講緊咩:無....
-14.食緊咩:無呀!!
-15.現在既時間係:12:00 p.m. 岩岩好 ^^
-16.今日幾多號: 7號
-17.著緊咩色:下 = =
-18.依家係日頭定夜晚:中午 xdddd
-19.同邊個玩緊MSN:無呀…搵人同我玩啦
-20.上緊咩網:論壇: 呢排都係上下 U-WANTS , 失敗 , MINIFORUM 咁囉...
[最愛的...]
- 21.小動作: 好多種
-22.雜誌: 咩都鐘意
-23.ARTIST: 無掛
- 24.歌手: 側田
-25.SONG: 哦哦哦 !!! 好多架 !
-26.FOOD: CHEESE CAKE...
- 27.DRINK: COFE ... 果汁
- 28.節目: 綜藝節目 XDDD
-29.電影/電視劇: 唔G
- 30.睡姿:側睡
- 31.國家:唔G
-32.口頭禪:下 !?
-33.朋友:呢D題目做左好多次喇
-34.人:朋友
-35.報紙:無
-36.牌子:是但啦 ^^
-37.生果:橙…奇異果
-38.顏色:橙啦 !
-39.WEATHER:晴
- 40.GAME: 好玩果 D
[選擇題...]
- 41.側田 OR 周國賢:側田
- 42.JANICE OR 王苑之:JANICE
-43.曾蔭權 OR 董建華: 曾建權 XDDDDDD !
- 44.黃偉文 OR 林夕:黃偉文
-45.菠蘿包 OR 雞尾包:叉燒包 !!
-46.聖誕假 OR 暑假:暑假
-47.寫信 OR EMAIL:E-MAIL
-48.地鐵 OR 小巴:小巴
-49.PUMA OR ADIDAS: ADIDAS
-50.古巨基 OR 陳奕迅:陳奕迅
-51.百佳 OR 惠康:惠康…響我樓下
-52.7-11 OR O.K.: O.K…響我樓下
-53.WATSONS OR 萬寧: 萬寧…響我樓下
-54.奶茶 OR 咖啡:咖啡OR奶茶 XDDDDD
- 55.楊千嬅 OR 容祖兒:容祖兒
[LOVE...]
-56.初戀發生左未: ....嗯?
-57.拍過幾多次拖: 一
-58.你最鐘意邊個: LEE個
-59.你係咪一個好既LOVER: 睇人地點諗架O者
-60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER: 唔G
-61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:行街
-62.想要一個點既情人: 情人 XDDDDD
-63.想幾多歲結婚: 唔好咁過分就得
-64.西式婚禮定係中式婚宴:西式
-65.隆重既婚禮定係簡單低調:隆重
[SCHOOL LIFE...]
-66.有冇試過唔合格:唔合格當食生菜架啦 !
- 67.最鐘意邊個老師: 邪惡的 TARLEUNG
-68.最憎邊個老師:老琴…海膽艷…
-69.最鐘意既科目: C…DT…PE
-70.最憎既科目: ELA…
-71.有冇玩黑板:有 = =
-72.出街食定響學校食 LUNCH:番屋企食
-73.幾點放學:3:35 或 4:15
- 74.幾點放LUNCH:1:00
-75.放左學去邊: 吹下水…番屋企
-76.係咪經常遲到:無試過
-77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:無
-78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:無
- 79.上堂最鐘意做咩:吹水…喪玩
-80.學校俾唔俾帶電話:唔比…但我都有陣時會帶
[♥FRIENDS♥]
-81.最搞笑:袋嫂....丫 ! 唔係 ! 係 朱嫂
-82.最白痴:個個都咁白痴
-83.最可愛:............................
-84.最無知:個個都咁無知
-85.最矇下矇下:無
-86.最吹水唔抹嘴:死肥仔 = =
-87.最講過唔算數:張華瑋 !
- 88.最叻:張華瑋
-89.最似大姐/大佬:無個似播
- 90.最型:YON 哥
-91.最靚仔:YON 哥 ! ( 一致認同 ! )
-92.最靚女:唔知
-93.最串嘴:牙而…張華
-94.最坦白: 無 = =
-95.最多野講: 所有
-96.最鐘意傾心事: 阿而…張華
-97.最冇時間觀念: 遲到果D人囉
-98.最細膽: 無 ! 肯定無
-99.最姣: 班女仔囉 ! 睇下 !紋到出晒火添啦 ! 同班男仔玩到 ! 嘩! 你睇下 ! XDDDD
-100.最成熟:阿而囉 …成日叫人成熟D ! 自己又有幾成熟播 ! XDDDDD
-101.TAG比你想TAG GE人:: 唔 TAG 啦
|
| 生產日期︰2006-05-07 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
開心啦 !!!  |
部機終於整好喇 ! 太開心喇 !
繼續玩喇 !
|
| 生產日期︰2006-05-06 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 被 tag & 100 問 ! |
1`對傳這份卷給你的人的五個印象??
AU...成日發癲…無咩主見…講野好搞笑…有陣時好無聊…然後佢係女仔一個
2`你覺得周圍的人認為你是怎樣的人??
比阿KO TAG 果陣講左拿 !
3`自己喜歡的個性是?
比阿KO TAG 果陣講左拿 !
4`相反的,討厭的個性是??
比阿KO TAG 果陣講左拿 !
5`自己想成為的理想類型?
比阿KO TAG 果陣講左拿 !
6`給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧!?
比阿KO TAG 果陣講左拿 !
7`把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的12人::
唔鬼 TAG ^^
~~~~
1.喜歡欺負的人是: 我班 FD ...XDDDD
2.喜歡咬的人是: 我唔係狗囉 = =
3.有要好的網友: 無咩播
4.要好的朋友: JASON…阿而…TERRY…阿KO…AU…死肥仔…仲有好多
5.要好的異性: 求其講個都係啦....XDDDD
6.有喜歡的對象: 唔知播~^^
7.心愛的人是誰: 你估下…
8.有老公/老婆嗎: 無呀....
9.有銀行戶口嗎: 有掛...(比人收左張卡!頂! )
10.喜歡撒嬌的對象是: 我唔鐘意向人「撒嬌」
11.喜歡作對的對象是: 阿而…JASON…肥仔…阿KO…AU…班領袖生… = =
12.喜歡談心的對象是: 阿而…JASON…仲有其他!!
13.有要感謝的朋友: 之前提到果D同其他! THX !
14.有討厭的人嗎: 有…唔想呢到講
15.有喜歡的人嗎: 大把
16.喜歡做什麼事: 玩電腦…同人吹水講電話…訓覺…串咀
17.喜歡古老的東西嗎: 下?
18.喜歡甚麼運動: 鬧交囉....鬧交一個鐘可以消耗365個大卡路里架 = =
19.緊張時的小動作:咩都做到出黎架播= = ( 總知唔係YIK哥做果樣 )
20.有奇怪的嗜好: 同人串咀
21.喜歡什麼動物: 狗仔
22.討厭什麼動物: 核突昆蟲
23.最疼錫的朋友: JASON…阿而…肥仔…TERRY…KO…AU…仲有好多XDD
24.最信任的朋友: 唔會係 JASON = = 口疏 XD
25.最討厭的朋友: 無
26.最麻煩的朋友: 肥仔 XDDDD
27.最親密的朋友: JASON … 阿而 …肥仔…
28.討厭的男性類型: 無責任心…小氣…玩唔起…無聊…DIRTY…晒命…唔上進
29.討厭的女性類型: 扮野…發姣…晒命…
30.欣賞的男性類型: .............
31.欣賞的女性類型: 玩得起…搞笑…開朗…仲有小小溫柔啦 XDD
32.有想扁的對象嗎: 班老師
33.不能忍受的事: 比人老屈…比朋友背叛…比人HURT
34.最喜歡的地方:屋企
35.最喜歡的國家: 無呀..
36.喜歡朋友怎樣叫你: 小B…其他我都接受
37.喜歡愛人怎樣叫你: 唔知呀
38.對愛人的親蜜稱呼: 無愛人呀
39.想合作的人: 無
40.想推倒的人: 老師
41.想得到的人: 哼哼哼...
42.想放棄的人: 無呀
43.常做的事: 爆笑! 搞爛 gap
44.必殺技: ..喝 !!!!!
45.對侮辱愛人的人的行動: 斬佢
46.喜歡的風格:唔明
47.遇到甚麼事會較易放棄: 中史作業
48.遇到甚麼事會較易執著: 感情...
49.遇到甚麼人會較易心軟: 朋友
50.遇到甚麼人會較易煩燥: 煩人
51.比較喜歡浪漫還是激情: 兩樣都齊啦 !
52.比較喜歡俊男還是美女: 女丫 ! xddddddd
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」:我唔攻亦都唔避
56.目前為止,生命中最重要的生物是: 所有人
57.目前為止,生命中最重要的死物是: 屋企
58.目前為止,生命中最重要的虛構物是: 理想 !
59.目前最苦惱的是: 理想....
60.有要推薦的網站嗎: 日記
61.若有,為什麼要推薦這網站: 因為我打日記囉
62.甚麼時候會覺得幸福: 現在未感受到
63.喜歡打日記嗎: 我日日打…已經係習慣既問題…無話唔鐘意…
64.會亂花錢嗎:唔會成日洗囉…不過一洗會洗好多
65.會亂發脾氣嗎:我覺得我唔係…我會盡量控制自己
66.認為友情的態度應是: 同甘共苦…有野一齊開心…唔開心一齊分擔
67.認為愛情的態度應是: 唔可以玩玩下…要專一…
68.最喜歡的英文字: b
69.最喜歡的數字: 7
70.最喜歡的中文字: 哦
71.當喜歡上一個人時的心情: 心跳囉…無奈…
72.當喜歡上一個人時的行動: 睇情況…
73.對於美女的定義: 唔識睇令女
74.對於帥哥的定義: `好似 yon 哥果 d 就係模範就係喇 ! 你睇 ! 樹大招風呀 !
75.對於醜的定義: wing = =
76.認為自己冷靜、理智嗎: 有時我可以極唔理智…但我認真起黎可以好冷靜
77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎: 以前呀? 一半半
78.對於討厭的人,你會: 啤佢
79.如果給你三個願望: 一世有食有住…一世開心…一世幸福
80.感到無力的事: 溫書
81.一看就喜歡的名字: XYZ
83.請舉出幾項不可思議事件: 無
84.請舉出自己的一個優點: 開朗
85.請舉出自己的一個缺點: 樣衰
86.愛情和麵包選擇哪一樣: 面包食完就無架喇…愛情啦 XDDDDD
87.對於自己的夢,有啥感想: 希望可以做到
88.無聊時會: 冥想
89.試舉一喜歡的說話: 下?
90.試舉一喜歡的電影: 無
91.試舉一喜歡的電視劇: 唔睇
92.試舉一喜歡的歌曲: 唔知呀…個心好亂
93.在甚麼時候最易發火: 有好多野煩緊既時候
94.在甚麼時候最溫柔: 對自己既好朋友
95.在甚麼時候最易哭: 睇電影時…後悔既時候…訓唔著既時候諗緊果D時果陣,...
96.如果要改筆名,你會改? : 小B囉
97.100歲時會做甚麼: 繼續生活
98.你覺得你十年後會變成怎樣: 岩岩大學畢業工作緊…
99.畢生宏願: 幸福咁生活落去
100.再一次問及,你此刻的感想是:亂呀 |
| 生產日期︰2006-05-06 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好慘 !!!  |
|
慘呀!尋日部腦 short 左…部腦拿左落去樓下整…
無得玩電腦…尋日就係咁樣過左啦 = =
今日響網吧玩囉…唉…無電腦玩既日子真係慘咯....
|
| 生產日期︰2006-05-06 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 24 | »
|