|
|
★★★★
★★★★
| 26/04/2011 | | 仲有4日哥哥生日啦
吾知買咩好呢??
我1定買份好野比哥哥
吾可以比佢知的;)
我鋪頭黎左個新人
吾識洗頭的(我叫佢比心機也)
佢話佢會向1500蚊進發wow
add oil:)
聽日要教佢執野
我吾會比佢得閒架;p
今日
10點番學校補數學
補到3點半
之後即刻番鋪頭幫手
8點15分放工
搵1搵奶健
就番左屋企也
聽日番full
沖涼訓教lu:) | |
|
★★★★
| 2011/04/08 | | 好奈冇打了
我e排過得點??
番工戈到越黎越開心
雖然係好辛苦
要企好多個中
但我學左好多野:)
朋友個個都少搵左
希望你地吾會嬲我啦((k)(k)
吾知你地過成點呢?
我知啦;
你地有情人戈d就開開心心
冇情人戈d就溝緊人lo
最緊要個個都開開心心也=)
哈哈~
我係咪好勁先
知道你地諗緊咩haha~
咁多位兄弟姊妹
煙價貴了;食少d啦:)
酒飲少d啦;開心傷心都吾應該飲咁多:)傷身也
粗口對大家黎講;己經介不到了的家常使飯了
所以少說已經好了:)
至於學業
望能升上中4
升吾到就留lo;(
我而家病到死死下咁
見無鬼聊先打hehe~~
吾好打我(l)(l)
最後
祝媽媽;陳囝;肥愷;米仔
生日快樂
打完cm;plz | |
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|
|