|
|
★★★★
| 2011/02/01 | | 究竟
我林小蝦
有多少個真正的朋友?!
心中好煩惱;(
或許真的是我變了!!;(
| |
|
★★★★
| 2011-01-20 | | 今年
冇乜願望~
只願寶貝們;;
★身體健康
★開開心心
★幸幸福福
對自己
更加冇期望;(
能夠開開心心已經足夠~ | |
|
★★★★
| 2011-01-02 | | 化悲憤為力量
努力番工!!
考好個試!!
2010年的我不好亦不乖
沒有在家過新年
所以
2011年我要做乖乖女;p
(我諗都好難下)
希望今年我可以有1個開開心心既新年啦!~
好多謝係2010年黎壹班兄弟姊妹咁睇住我
又叫我乖,守好噹噹
吾開心既時間又陪我
我終於守完,吾開心梗有架啦
但我最吾開心既已經過左啦~!
噹噹完左
可以同你地周圍玩啦:)
但玩還玩,千奇吾好玩得太過份丫
因為我係乖乖女.3.
2011年
到我為baby你地增加快樂啦
希望我係到既時候你地個個都會開心;)
(就算你地吾開心都要話我知丫
因為我係你既朋友,朋友係應該互相支持加痳)
| |
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 36 | »
|
|