iamShark`
siuhei64
暱稱: ◆`鯊魚×*
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
至In日記
心理學
我不過*痛哭了...
開心^^
炆!
camp:$
陌生人的話
最近三個月尚無任何留言
賣black friend List .
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天

i'm`鯊魚



仆街...破相-3-

 

今日反到君薈坊,半左大半個中,

有個同事打去比TVB周刊d人問幾時出錢比我地,

佢話我今日唔洗反既-0-我o唒,佢話計我一粒中錢,

我好撚興咁走左去杏花村搵我表哥...

入到佢,佢地今日做跑步機,

我放低左個袋,就去左部機度,

校到最快,我諗住等到佢最快既時候先上去跑,

點知,可能因為我放腳落去轉做跑果一刻慢過部機既速度,

所以我仆左係度-0-瘀到爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

傷勢:

隻腳損加疼,

右手無名拍×手指尾疼,

手腳疼/傷都冇乜問題,

最慘係...我塊面都損左...

好驚有「」!!!有冇人有d家傳秘方教下我?xdd^^*



2008 年 7 月 23 日  星期三   酷熱

i'm`鯊魚



書展的所見...

 

今日朝早同我表哥,表弟去左灣仔會展個書展,

入埸買飛好多人,打唒蛇餅...不過都唔算等左好耐,

行行下見到鍾志雄,佢著短褲+t恤...超唔慣...

同佢傾左幾句,佢買左勁多書...之後就周圍行,

行行下有個巨型公仔出現,介要有成班人跟住佢,

比隻公仔你睇下!!!

kubi←你見到呢隻公仔,應該知道我見到邊個啦...

冇錯,就係→

古巨基-0-"         令仔吧...

好多人圍佢!!全靠我有175cm既高度先可以影到咁po既相!!yeah!!

之後我同我表弟諗住去兒童天地(姐係兒童圖書-0-),行行下...有成咋人向我行埋黎,

我以為佢地見到我想影我相,點知,我見到呢條友...-0-"

估下係邊個!!

成班人跟住佢...我就同佢平排行,一路行一路影佢,

估到佢係邊個未?比呢清楚d既你睇喇...知邊個未?

我就企左係大約距離佢20cm遠既地方影佢,

|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|大約咁遠,,,

其實我可以入埋去同佢一齊搭,不過我唔想同人迫,走左''

我有一張佢既大頭相,我唔會放上黎比你地睇架!!!要睇就問我拎啦!!!清到爆,近過去佢演唱會(雖然佢未開過-0-)

我地仲見到一個係TVB入面好有地位既人,你地估下係邊個?睇野喇!!!

注:佢隔離果個唔係我黎嫁-0-"

佢好熱情係咁同人合照,古巨基同埋方力申就唔同,唔會同人合照,你地明唔明我想講乜?-0-"

今日會展之旅係咁多,快d留個cm比我啦!!