今日朝早同我表哥,表弟去左灣仔會展個書展,
入埸買飛好多人,打唒蛇餅...不過都唔算等左好耐,
行行下見到鍾志雄,佢著短褲+t恤... 超唔慣...
同佢傾左幾句,佢買左勁多書...之後就周圍行,
行行下有個巨型公仔出現,介要有成班人跟住佢,
比隻公仔你睇下!!!
←你見到呢隻公仔,應該知道我見到邊個啦...
冇錯,就係→ 
古巨基-0-" 令仔吧...
好多人圍佢!!全靠我有175cm既高度先可以影到咁po既相!! yeah!!
之後我同我表弟諗住去兒童天地(姐係兒童圖書-0-),行行下...有成咋人向我行埋黎,
我以為佢地見到我想影我相,點知,我見到呢條友...-0-"
估下係邊個!!
成班人跟住佢...我就同佢平排行,一路行一路影佢,
估到佢係邊個未?比呢清楚d既你睇喇... 知邊個未?
我就企左係大約距離佢20cm遠既地方影佢,
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|大約咁遠,,,
其實我可以入埋去同佢一齊搭,不過我唔想同人迫,走左''
我有一張佢既大頭相,我唔會放上黎比你地睇架!!!要睇就問我拎啦!!!清到爆,近過去佢演唱會(雖然佢未開過-0-)
我地仲見到一個係TVB入面好有地位既人,你地估下係邊個?睇野喇!!!
注:佢隔離果個唔係我黎嫁-0-"

佢好熱情係咁同人合照,古巨基同埋方力申就唔同,唔會同人合照,你地明唔明我想講乜?-0-"
今日會展之旅係咁多,快d留個cm比我啦!! |