你肯一笑扮傻都抵
無論大小事情講過 能做到
* 當天下樹林倒地 身處最壞境地
但我都不會離開你 只會著緊你
不顧自己去就你
可以令你再一次相信我,我願意不惜一切地對你!只要你還愛我!
我令你受了重傷,呢個係事實,我很想為你治療,令你痊癒,接受我對你的愛!
本身今曰同小也*出mage box,但我牙爸話我成日傾電話,
收反我電話同埋今日唔比我出街,諗住今日唔出街架喇.
但好耐冇同過小也*出去,又應承左佢,驚佢唔開心,之前又激親佢,
so偷偷地出左去,去左元朗接左佢之後去左荃灣同佢行海邊,
之後落左西九行街打機,去深水埗食豬'絨'粥,本身唔知間野係邊,
小也*又唔記得左點去,我就去左問police...囧
食完之後再去左尖嘴打機,我地合拍度係71%,算高吧?
去左starbucks買咖啡飲...$41@@
不過好好好好好飲,我同小也*飲完之後兩個d牙喇都痴唒d朱古力-0-"
之後反屋企,小也*約左鍾+琪煲煙,我自己反屋企,
夜晚又同小也*嘈,我好驚冇左你,我會好好檢討自己d脾氣,
如果唔係我d脾氣,我地唔會咁,相信我吧,我會令到你幸福的!!
希望你比機會我!!!i will waiting you! |