i'm`鯊魚
兩個月﹏但...
今日係同lp兩個月,
本身諗住同佢開開心心咁過我地既第二個月,
但係又係因為佢同思遠講左d我認為我同佢既關係先可以講既野,
所以發佢脾4,仲好大聲咁鬧佢,
sor...我太激動了!!
本想開心...最後卻傷心,失敗!!
我知你扣左好多分,不過我唔會放棄,
會繼續不離不棄地愛你,錫你,關心你!!^^
520
今日係special day,
同lp的第60天,
雖然係雨天,但係我心情都幾好,
朝早一樣一齊反學﹏
lunch我去左冬姑屋企幫自己同埋小粉燒碟'
反到學校嬲左lp,
因為覺得佢未知咩事次次都話左我先...
小事,..小事,..
希望每年既520都同你一齊啦!!
1 10\/e U 喔!!