今日我第一日反工,$40/1h 12點係屋企出門口,
1點半先到,今日反杏花村,同我表哥一齊反,
好搞笑,第一份工就同自己屋企人一齊反,
小也個傻婆話想過黎搵我,其實我都想你搵我,
但係冇理由要佢過一過黎又反反元朗...
今日成日都好掛住你呀
好想見到你,
你知道嗎?
我做既野好容易,一d都唔辛苦,但超悶,
我既工作係座係個商場度,第人黎試玩部單車機,
我就幫佢地量血壓,量血液含氧量,同埋紀錄佢地2分鐘之內採既距離...
我自己試過玩,1.2km/2mins
冇人高過我...有3個同得一樣,
聽日仲要反,一樣係杏花村,
所以今日係我表弟屋企(kt)度過夜!!
|