iamShark`
siuhei64
暱稱: ◆`鯊魚×*
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
至In日記
心理學
我不過*痛哭了...
開心^^
炆!
camp:$
陌生人的話
最近三個月尚無任何留言
賣black friend List .
2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天

i'm`鯊魚



long time no see!

 

呢排冇打qooza,希望你地都繼續留cm比我啦^^

係上次既日記到e家,過左個sport days!!

今年我升左上甲組,個人拎得一個牌,標槍的,

有少少失望,不過唔緊要,我都係岩岩先升上黎,下年努力!!

比wai man影左好多相,,,見到千其唔好笑><

明愛賣物會,

遇到一個我心目中既女仔,

唔知佢叫咩名,住邊,讀邊間...

係短短10分鐘左右,就已經令我3日發夢見到佢,

上堂既時候,個心已經唔知去左邊,,,

好令女,佢係差唔多完場既時候黎的,

一開始問我有冇聖誕裝飾物,我拎左成箱比佢揀,

買完之後我諗住佢會走,點知,佢反反轉頭搵我,

問我頭上面個喵喵頭cool賣唔賣,我連埋條尾送左比佢,

佢係同牙媽一齊黎的,冇機會問佢拎電話(而且自己未試過,怕瘀@@)

後悔既係點解自己唔寫個電話比佢,..-/\-

可以點先搵得各反佢呢?



2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天

i'm`鯊魚



與我無關

 

win左第二埸比賽,

但我有貢獻,琴日打完反到屋企,

沖涼,,食反,,訓教前,,都不停係咁諗點解我投入唔到落埸比賽入面,

終於明白了,,,我以往既所有比賽都係由我去控制比賽既節奏,

我係球隊既重心,到左今年,唔係到由我去控制,我係比人控制,

琴日,我完全投入唔到比賽,個頭不停諗住拎分,入波,

但我同隊友一d默契都冇,我唔知佢想我點,我又唔佢地想我點,

我不停叫自己冷靜d,但控制唔到自己,好失敗,

究竟點先可以令自己放低自己既打法,融入你地既打法?

我不斷咁諗緊,,,