| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 8 日 星期六
i'm`鯊魚
|
|
long time no see! |
|
呢排冇打qooza,希望你地都繼續留cm比我啦^^
係上次既日記到e家,過左個sport days!!
今年我升左上甲組,個人拎得一個牌,標槍的,
有少少失望,不過唔緊要,我都係岩岩先升上黎,下年努力!!
比wai man影左好多相,,,見到千其唔好笑><
明愛賣物會,
遇到一個我心目中既女仔,
唔知佢叫咩名,住邊,讀邊間...
係短短10分鐘左右,就已經令我3日發夢見到佢,
上堂既時候,個心已經唔知去左邊,,,
好令女,佢係差唔多完場既時候黎的,
一開始問我有冇聖誕裝飾物,我拎左成箱比佢揀,
買完之後我諗住佢會走,點知,佢反反轉頭搵我,
問我頭上面個喵喵頭cool賣唔賣,我連埋條尾送左比佢,
佢係同牙媽一齊黎的,冇機會問佢拎電話(而且自己未試過,怕瘀@@)
後悔既係點解自己唔寫個電話比佢,..-/\-
可以點先搵得各反佢呢?
|
2008 年 10 月 22 日 星期三
i'm`鯊魚
|
|
與我無關 |
|
win左第二埸比賽,
但我有貢獻,琴日打完反到屋企,
沖涼,,食反,,訓教前,,都不停係咁諗點解我投入唔到落埸比賽入面,
終於明白了,,,我以往既所有比賽都係由我去控制比賽既節奏,
我係球隊既重心,到左今年,唔係到由我去控制,我係比人控制,
琴日,我完全投入唔到比賽,個頭不停諗住拎分,入波,
但我同隊友一d默契都冇,我唔知佢想我點,我又唔佢地想我點,
我不停叫自己冷靜d,但控制唔到自己,好失敗,
究竟點先可以令自己放低自己既打法,融入你地既打法?
我不斷咁諗緊,,, |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 23 | » |