今日去哈佬喂,5:45去到海洋公園正門,
拎飛,入去,我地有15個人一齊玩,搭纜車上山頂果邊果陣,
我,李東,和,冬姑,堂,見人就say hi!有班女我地同佢地say hi,
佢地竟然叫我地留低電話-.-超無奈,我唔係d咁隨便既人黎架嘛,
堂就即刻大聲嗌自己電話出黎,笑到我肚痛^^
第一個鬼屋玩完出到轉到爆,行左一陣先睇得反清楚眼前既野,
鄒鄒超驚,比佢捉到我隻手就黎瘀,
周圍行,好多鬼,好正,好唔滿意既地方係d鬼都唔會嚇男仔,
淨係嚇女仔,有兩個女鬼好令,令到董一聲,,,身材又好,跳舞又誘人,,,
之後又左跳樓機,越礦飛車,....可能人個左,冇乜感覺,
不過海盜船令我最深刻,因為有個\奶姐二世係我地前幾個位,對住我地,
係度好難形容佢個樣,想知,叫我丫,玩滑浪飛船,除左3玩,著住件deep v底3,
全身濕晒-.-12點幾先係海洋公園走,上到629,唔知我地邊個同肥婆咁有緣,
座左係和哥前面,開心地佢...
落左元朗食B仔,飛的反屋企,2:40,3:00訓^^
今次鄒鄒叻左好多,冇喊,冇流口水....比個good你!!
|