今朝6點半起左身,要同我大舅,舅母,婆婆反大6玩,,,
唉~悶撚到仆街!
一向好cool既我今日都係咁cool...(廢話)
冇乜點出聲,又去反之前去過唔知幾多次既影點參觀,做老襯!
不過有d野幾好笑,d人講解緊佢d垃圾貨品點好回7好既時候,
唔知佢凸登定扮唔小心,勁爆粗!
水蜜桃個仆街話死八婆-0-凸
諗又同郭元成一樣講左撚!都唔人1係咪同一個鄉下既-0-
笑到我肚痛!!
d野食又難食!!!
10點反到上水,我大舅開左兩包煙比我xd!!
*我好想同你地一齊反大6玩兩日!
一定可以玩到好癲!!
都係每人大約$300!諗諗丫! |