晏晝1:15瑤瑤打黎,醒左@@
之後同佢傾電話,傾到3點幾,又訓過,
4:30佢叫我起身睇pokemon(為方便英文差劣的朋友,做反個翻譯:寵物小精靈)
睇完繼續傾電話,6幾換3出元朗練波,狀態幾好!
打到11點,同和仔落左京拿打機,
一玩完頭D企起身,有隻龜企左係我隔離,啤9住我
之後我拎埋袋,一轉身,6-7隻龜圍住我,啤9我,我主望左一眼,直行直過,過反和仔度,
和問我咩事,我都唔知咩事,d龜之後走左,,,0njj的
又唔係逗我,企係度唔知做乜春,,,
出左京拿行去搭車,比女撩,行行下,幾條女係度大嗌:哥哥!
初頭以為佢地唔係嗌緊我地,嗌左3-4聲之後,呀左一聲,
我地望去後面,佢地係度笑,無奈
繼續行,兜路!(我好怕醜的-.-)
唉~我都知我令仔,行過見到我側面就撩我,見到我正面咪食左我??xd!!!^^
搭小巴反上水,車上面有個令女@@我呢d咁有義氣既緊係冇坐埋佢啦!
陪和仔坐!(緊係等佢過黎問我拎電話啦!)條女住幸福花園的!
反到屋企,玩電腦,牙糖打比我@@傾左陣,原來我都有幾多野呃過佢,,,-0-
跟住沖涼,食野,同埋打呢度d字,,, |