呵a_a
今日又係t!M哥哥個呀爸呀媽到收左200蚊了a_a
然後呀媽又醒多100蚊比我,,呵呵呵
開心開心,,xD
暫時收左900蚊,,呵呵呵
睇黎我今次收收埋埋都有成千蚊了,,呵
我既艦隊計劃實現準備中,,呵
今朝起身個頭勁暈- -..
其實琴晚9點幾都開始暈..
食番粒必理痛先好番D- -
之後5點幾就落左朗屏同家姐+佢條仔一齊行去嫲嫲屋企食盤,,
之後就係咁玩nDS"玩到8點幾走,,走果時老豆仲好識洗錢咁叫t!M哥哥比錢a_a
大大話話由朗屏打的去麗湖都成廿皮..老豆真識洗女婿
(迷:岳夫洗女婿錢好正常姐a_a)
|