@ 柒薯日誌●⇧♂中學版"]]
記 李兆基書院1D班既事"[=□
siuhin95
暱稱: 柒薯._.
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
囍吥囍 (跟某的-v-.)
薯の最愛漫畫囧?
1. 火影
2. 高達seeD DEst!nY

薯の最恨漫畫囧?
1. 家庭教師reborn (d人物名好膠orz)
2. keroro (真係膠膠地...)
3. 死神 (膠orz)

薯の最愛漫畫人物囧?
1. 佐助(*v*)
2. 嗚人(再次重申不是嗚門-.-!!)
3. 四代目火影(真係靚仔*0*)
4. 鼬(再次重申不是鼬太知-.-!!)

薯の最恨漫畫人物囧?
1. keroro全人類
2. 死神全人類
3. reborn全人類(咩59咩鳳梨囧??)

薯の漫畫中最好人囧?
1. 鼬
2. 波風皆人
3. 自來也

薯の漫畫中最衰人囧?
1. 班
2. 潘恩

薯の金像歌囧?
1. 廚房仔
2. 最緊要扯旗
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
歌._.?


MusicPlaylist

最新文章
澳洲展0,0"
真♥膠!?
番天天!?
2008-04-12
2008-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 837
日誌訂閱
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 分類: 未分類

呵a_a

今日又係t!M哥哥個呀爸呀媽到收左200蚊了a_a

然後呀媽又醒多100蚊比我,,呵呵呵

開心開心,,xD

暫時收左900蚊,,呵呵呵

睇黎我今次收收埋埋都有成千蚊了,,呵

我既艦隊計劃實現準備中,,呵

今朝起身個頭勁暈- -..

其實琴晚9點幾都開始暈..

食番粒必理痛先好番D- -

之後5點幾就落左朗屏同家姐+佢條仔一齊行去嫲嫲屋企食盤,,

之後就係咁玩nDS"玩到8點幾走,,走果時老豆仲好識洗錢咁叫t!M哥哥比錢a_a

大大話話由朗屏打的去麗湖都成廿皮..老豆真識洗女婿

(迷:岳夫洗女婿錢好正常姐a_a)