@ 柒薯日誌●⇧♂中學版"]]
記 李兆基書院1D班既事"[=□
siuhin95
暱稱: 柒薯._.
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
囍吥囍 (跟某的-v-.)
薯の最愛漫畫囧?
1. 火影
2. 高達seeD DEst!nY

薯の最恨漫畫囧?
1. 家庭教師reborn (d人物名好膠orz)
2. keroro (真係膠膠地...)
3. 死神 (膠orz)

薯の最愛漫畫人物囧?
1. 佐助(*v*)
2. 嗚人(再次重申不是嗚門-.-!!)
3. 四代目火影(真係靚仔*0*)
4. 鼬(再次重申不是鼬太知-.-!!)

薯の最恨漫畫人物囧?
1. keroro全人類
2. 死神全人類
3. reborn全人類(咩59咩鳳梨囧??)

薯の漫畫中最好人囧?
1. 鼬
2. 波風皆人
3. 自來也

薯の漫畫中最衰人囧?
1. 班
2. 潘恩

薯の金像歌囧?
1. 廚房仔
2. 最緊要扯旗
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
歌._.?


MusicPlaylist

最新文章
澳洲展0,0"
真♥膠!?
番天天!?
2008-04-12
2008-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 77
今日人氣: 3
累積人氣: 845
日誌訂閱
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


2008-02-12 分類: 未分類

番學前最後一日放假a___a

仲有幾分鍾就要訓-0-(老豆吹的.....要打快d- -)

 

今日又冇乜發生,,

2點幾,,2姑媽打黎話4點幾落去樓下拎野..

之後3點幾我老豆老母就去完醫院番黎-0-

我老母仲忽忽癢咁跟埋我落去拎..呵呵

擺左件野係屋企之後就同呀媽出去新北江幫家姐搵暖手包-0-

搵左n世都未搵到,,

之後就咁坐車番黎,,

坐坐下..我後面個細路女..叫佢呀爺定呀公播tw!ns首"老鼠愛大米"(唔係掛..n世前架啦b0)

播到銀座果時..佢忍唔住跟埋唱..

好心你啦..唱又唱唔好...歌詞又唱錯...乜歌都比你唱衰啦..

提起唱衰...即刻諗起tvb..呢個咁膠既電視-,-

乜日本薯名既動漫都比你配音剪到柒哂...

訓lu..聽日再打