番學前最後一日放假a___a
仲有幾分鍾就要訓-0-(老豆吹的.....要打快d- -)
今日又冇乜發生,,
2點幾,,2姑媽打黎話4點幾落去樓下拎野..
之後3點幾我老豆老母就去完醫院番黎-0-
我老母仲忽忽癢咁跟埋我落去拎..呵呵
擺左件野係屋企之後就同呀媽出去新北江幫家姐搵暖手包-0-
搵左n世都未搵到,,
之後就咁坐車番黎,,
坐坐下..我後面個細路女..叫佢呀爺定呀公播tw!ns首"老鼠愛大米"(唔係掛..n世前架啦b0)
播到銀座果時..佢忍唔住跟埋唱..
好心你啦..唱又唱唔好...歌詞又唱錯...乜歌都比你唱衰啦..
提起唱衰...即刻諗起tvb..呢個咁膠既電視-,-
乜日本薯名既動漫都比你配音剪到柒哂...
訓lu..聽日再打
|