今日我地學校舉行左第一"界"既陸運會@@
一開始就玩60m跨欄-0-"
由於我唔想玩既關係..扮胃痛唔洗跑..呵呵
之後就狂跑D 100m..200m..1500m...班際4x100接力=_=
食晏果時我同埋豬仔..r0y..j0hN..le0..prECy"
幾條友去食m記..
點知豬仔話去朗屏果間-,-話小人d...
咁就是但啦...但係要不斷跑跑跑..如果唔係唔夠時間去-,-
之後買完就唔見左j0hn同peECy..咁我地5條友就跑落朗屏總站..飛的a"a(的=的士)
咁大個仔第一次坐頭位+同埋班fd坐的a"a
le0好豪咁拎左張100出黎比個的士佬找80蚊-,-
之後番到去仲有時間食野..我同豬仔好快咁就燒左盒麥樂雞a"a
仲有幾條薯條(差d打左薯仔-,-)
之後就落左去樓下排隊..
跟住上番去看台食薯條a"a
唔知幾多幾多點..有個800m同10x100..學生教師家長-0-"無聊..
就咁過左個陸運會~"~
之後就諗住同2個alex,,hug0同埋j!mmY"一齊去"扑wAY"睇呢個....L之最終章-_-"
點知去到果時先話最快要7點幾場-,-
j!mmY個呀媽放流料=_="
之後alEx F0nG話去網吧打機a_a
之後冇人諗住想去...就因為我話好肚餓之後就5條友仔沖哂上去m記買野食a"a
j!Mmy同aLex仲有hug0買左個麥旋風..我同aleX就買左個魚柳包餐食a"a
之後去左隔黎間漫畫鋪睇左陣野..之後就分手了~0~
|