@ 柒薯日誌●⇧♂中學版"]]
記 李兆基書院1D班既事"[=□
siuhin95
暱稱: 柒薯._.
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
囍吥囍 (跟某的-v-.)
薯の最愛漫畫囧?
1. 火影
2. 高達seeD DEst!nY

薯の最恨漫畫囧?
1. 家庭教師reborn (d人物名好膠orz)
2. keroro (真係膠膠地...)
3. 死神 (膠orz)

薯の最愛漫畫人物囧?
1. 佐助(*v*)
2. 嗚人(再次重申不是嗚門-.-!!)
3. 四代目火影(真係靚仔*0*)
4. 鼬(再次重申不是鼬太知-.-!!)

薯の最恨漫畫人物囧?
1. keroro全人類
2. 死神全人類
3. reborn全人類(咩59咩鳳梨囧??)

薯の漫畫中最好人囧?
1. 鼬
2. 波風皆人
3. 自來也

薯の漫畫中最衰人囧?
1. 班
2. 潘恩

薯の金像歌囧?
1. 廚房仔
2. 最緊要扯旗
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
歌._.?


MusicPlaylist

最新文章
澳洲展0,0"
真♥膠!?
番天天!?
2008-04-12
2008-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 848
日誌訂閱
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


2008-02-14 分類: 未分類

今日我地學校舉行左第一"界"既陸運會@@

一開始就玩60m跨欄-0-"

由於我唔想玩既關係..扮胃痛唔洗跑..呵呵

之後就狂跑D 100m..200m..1500m...班際4x100接力=_=

食晏果時我同埋豬仔..r0y..j0hN..le0..prECy"

幾條友去食m記..

點知豬仔話去朗屏果間-,-話小人d...

咁就是但啦...但係要不斷跑跑跑..如果唔係唔夠時間去-,-

之後買完就唔見左j0hn同peECy..咁我地5條友就跑落朗屏總站..飛的a"a(的=的士)

咁大個仔第一次坐頭位+同埋班fd坐的a"a

le0好豪咁拎左張100出黎比個的士佬找80蚊-,-

之後番到去仲有時間食野..我同豬仔好快咁就燒左盒麥樂雞a"a

仲有幾條薯條(差d打左薯仔-,-)

之後就落左去樓下排隊..

跟住上番去看台食薯條a"a

唔知幾多幾多點..有個800m同10x100..學生教師家長-0-"無聊..

就咁過左個陸運會~"~

之後就諗住同2個alex,,hug0同埋j!mmY"一齊去"扑wAY"睇呢個....L之最終章-_-"

點知去到果時先話最快要7點幾場-,-

j!mmY個呀媽放流料=_="

之後alEx F0nG話去網吧打機a_a

之後冇人諗住想去...就因為我話好肚餓之後就5條友仔沖哂上去m記買野食a"a

j!Mmy同aLex仲有hug0買左個麥旋風..我同aleX就買左個魚柳包餐食a"a

之後去左隔黎間漫畫鋪睇左陣野..之後就分手了~0~