@ 柒薯日誌●⇧♂中學版"]]
記 李兆基書院1D班既事"[=□
siuhin95
暱稱: 柒薯._.
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
囍吥囍 (跟某的-v-.)
薯の最愛漫畫囧?
1. 火影
2. 高達seeD DEst!nY

薯の最恨漫畫囧?
1. 家庭教師reborn (d人物名好膠orz)
2. keroro (真係膠膠地...)
3. 死神 (膠orz)

薯の最愛漫畫人物囧?
1. 佐助(*v*)
2. 嗚人(再次重申不是嗚門-.-!!)
3. 四代目火影(真係靚仔*0*)
4. 鼬(再次重申不是鼬太知-.-!!)

薯の最恨漫畫人物囧?
1. keroro全人類
2. 死神全人類
3. reborn全人類(咩59咩鳳梨囧??)

薯の漫畫中最好人囧?
1. 鼬
2. 波風皆人
3. 自來也

薯の漫畫中最衰人囧?
1. 班
2. 潘恩

薯の金像歌囧?
1. 廚房仔
2. 最緊要扯旗
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
歌._.?


MusicPlaylist

最新文章
澳洲展0,0"
真♥膠!?
番天天!?
2008-04-12
2008-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 843
日誌訂閱
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


2008-02-05 分類: 未分類

 

去完個2日1夜既camp啦-0-

初初以為會悶到爆炸-_-

實際上都幾好玩,,xD"

第1日上果個乜鬼野虎山,,煮野食...囧

D"女仔都唔知煮左D乜出黎--,,

果兜咸牛肉同梅菜扣肉飯..半生熟-口-"

呢個事候都係湯最好飲- -"

栗米雜錦湯- -"

混合雞肉腸.大腸.栗米等既食物-0-”

可惜煮出黎又幾好飲,,囧

夜行先刺激丫,,

行上某某山,,d女仔驚到丫a_a

行行下唔知係唔係我快得制- -"後面D女仔斷哂,,囧

中途都見到好多人地既"大宅"-0-"

之後仲行左入個黑森林....

最後都出到黎- -"

之後就番左中心到紮營._.

唔知等到1點幾定2點幾先訓- -,,

 

總結成個camp,,

1,好似當我地差佬咁-.-...成日叫我地嗌YEs  s!r,n0 s!r- -,,

2,晚餐同早餐都唔係人食既野..特別晚餐

3,午餐終於食番D人食既野

4,紮營真係正,,xD

5,係營入面食古古力係特別唔同a_a

 

                              完-_-

 

 

 

 

 

 

 

 

迷:你地再唔cm下佢就自鎖b!og- -