同老豆老母泠戰第7天..!!"
佢地實在太煩啦....機都唔比人打...
小佢/o\
邊條oN9仔射D咁不良既(火月7)<--廢事打._.下面續a_a
出黎...中左果粒勁不良既(竹戈6)
生左個咁不良既女出黎/o\
煩都煩過人...真係想煩到我跳樓先安樂!?
--------------------------------------------------------------------------------
(好快咁飛左去學校..囧)
唉-\/-
今日冇乜蚊人條鞭..
今日係reCEsS果時係咁同j!mmY玩...
"馬嬲"同埋"女神之手"(v!cKY按:淫手昨掛囧)
等我黎講解下啦XDDD
首先..馬嬲..係..
左右手..掂落你頭頂到...令你做到心型既上半a_a
第二,,女神之手..(v!cKY按:刀話系淫手=0=)
係將你2隻手..好似八爪魚咁...向住一個女仔..抽水咁款-v-
當然冇抽到啦..xD(況且我地班/學校D女仔冇個有水抽囧)
第三(仲黎- -囧)
都係"淫手"..可惜今次係..合體版a_a..
你既"隔肋底"下面..就係你個fD隻淫手a_a
介紹住咁多..
附送=]"
今天的功課又多囧了=]
今天的功課更難囧了=]
今天的我更想自殺了=]
|