@ 柒薯日誌●⇧♂中學版"]]
記 李兆基書院1D班既事"[=□
siuhin95
暱稱: 柒薯._.
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
囍吥囍 (跟某的-v-.)
薯の最愛漫畫囧?
1. 火影
2. 高達seeD DEst!nY

薯の最恨漫畫囧?
1. 家庭教師reborn (d人物名好膠orz)
2. keroro (真係膠膠地...)
3. 死神 (膠orz)

薯の最愛漫畫人物囧?
1. 佐助(*v*)
2. 嗚人(再次重申不是嗚門-.-!!)
3. 四代目火影(真係靚仔*0*)
4. 鼬(再次重申不是鼬太知-.-!!)

薯の最恨漫畫人物囧?
1. keroro全人類
2. 死神全人類
3. reborn全人類(咩59咩鳳梨囧??)

薯の漫畫中最好人囧?
1. 鼬
2. 波風皆人
3. 自來也

薯の漫畫中最衰人囧?
1. 班
2. 潘恩

薯の金像歌囧?
1. 廚房仔
2. 最緊要扯旗
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
歌._.?


MusicPlaylist

最新文章
澳洲展0,0"
真♥膠!?
番天天!?
2008-04-12
2008-03-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 77
今日人氣: 0
累積人氣: 831
日誌訂閱
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


2008-02-22 分類: 未分類

今日家長日,,

原本訂左係11點-11點半左右..點知等左成個鍾(12點3)先到我-000-

係勁悶既其間,,唯有搵番1D班男仔玩玩,,

最衰就係小食部冇開..

如果唔係實沖落去買2份麥樂雞(1份=4件a__a正)

((突然播出陽光宅男-口-"   [就算辛苦  我也要等]))

當我同呀媽入去果時..mS CheNg (副班主任._.)第一句就話..

"梁太請坐..真係唔好意思呀..因為D家長問得比較多野..所以比預期遲左小小(其實好多-,-)"

之後就係咁睇張成績表..

睇完之後比mR.M0K(正班主任)係咁問我野-0-

問完之後..就番左屋企lu ~,~

 

附送蠍之漫畫no.2 a_a