今日家長日,,
原本訂左係11點-11點半左右..點知等左成個鍾(12點3)先到我-000-
係勁悶既其間,,唯有搵番1D班男仔玩玩,,
最衰就係小食部冇開..
如果唔係實沖落去買2份麥樂雞(1份=4件a__a正)
((突然播出陽光宅男-口-" [就算辛苦 我也要等]))
當我同呀媽入去果時..mS CheNg (副班主任._.)第一句就話..
"梁太請坐..真係唔好意思呀..因為D家長問得比較多野..所以比預期遲左小小(其實好多-,-)"
之後就係咁睇張成績表..
睇完之後比mR.M0K(正班主任)係咁問我野-0-
問完之後..就番左屋企lu ~,~
附送蠍之漫畫no.2 a_a
|