nnn世紀未打過blog- -"
今日比呀sir玩死- -
以為今日補習要補11點0.0
家姐打番黎先同我講原來要補3點幾..凸- -
---------------------------
對住敏姐同某品種的熊-.-"
真係想跳樓...對住D乜王子乜雲雀乜藍波乜59--"
都唔知乜CG黎-.-
係敏姐到睇戈D勁樣*- -"
刀系醉愛火影/3\
隨日記附送=D
迪"同佐櫻=D