2010 年 5 月 22 日 星期六 |
| 2010-05-22 |
分類: 未分類 |
好耐無打喇/-\
琴日生日;o)
玩到5點返屋企-_-
超累.沖完涼走左去訓-_-
朝早10點幾發夢醒左;s
再訓過. 12點幾有人打黎.醒左;>
玩電腦;<
今日無人約.好想出街/-\
好悶丫;(
|
發表時間:2010-05-22 01:28 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 46 | »
|
|