★;萬聖節!`
去左馬灣=)`
搵雪糕;同埋倩美xb
好挽=w=`
見到吳建豪>3<`令仔令仔>v<!
嘻=w=`
早走!_!去左海旁搵Open=)
呆左!_!`嬋b同殷都響暑-vvv-`
成個飛女咁xb`
仲有3條友;得意既2位女生+1個峰峰=口=
峰峰成個任言齊=口=!
真係估佢地吾到!_!`
Open推到我仆街-_-v
真係好柒xb`
比個3個師奶見到-_-v
痛到笑-_-v`
走個陣仲比個3吾識7既男人阻住!_!`
成晚都好癲>v<`
岩岩發現;
次次見親嬋嬋就好癲-_-v
★;8/11!
今日;去左搵老公>v<`
行黎行去!_!`
西九吾同左好多咧@0@`
好神!_!
送左隻介指比我-v-`
之後狗狗黎左-_-v
同狗狗去左出左mk`
冇$-_-vvv
吾知出去做咩-_-v`
買左野比細佬0v0`
我真係好家姐-w-`
嘻xb
|