♥`向幸福出發;3
對您愛愛愛不完xb`
今日收卷-w-`
感想!
緊張 ; 興奮 ; 激動 ; 算數!
人地好俾心機架嘛 >_<!
最後成績咁見得人;冇野好講-w-
第1次上堂sd咁多sms-_-v
平時人地都好乖架嘛-3-
學壞哂囉..學壞哂囉xb`
最衰都係您呀傻佬xb!講笑>v<`
午息!_!
比嬋嬋2公婆夾攻>_<!
除狗好狠囉+嬋嬋好狼囉=2公婆都好狼狠!
OPEN!唱歌呀喇-_-!爆您衰野xb
講笑;我似d咁既人咩xb?!
放學旗隊-w-`
辛苦死我囉!_!`
佐佐*v*一齊行返屋企-w-`
食食食!_!`笑笑笑!_!`癲癲癲!_!`
|