中史敗北+_____-`
全部學過都考..算
我溫.由頭開始
結果?!你出得1題MC囉.咩事
之後又叫人講番明太祖同明成祖嘅政策.點講?!
有問題
eng speaking--11點
406--女miss(被我講中了我去406)
cici真慘---周sir
無人講野囉
得我同E班嘅女仔多野講
2個男仔唔望人講野又細聲
我有好多eye contact.但系無人望過我.我知我唔靚
我講完之後系靜左幾秒
miss唔耐煩問我地有無人講野
之後又有.講講下就時間到.
之後去行去了盈豐買野
出嚟嗰陣見到丫mi同丫晴喺天橋
say hi.cici同丫晴系度"遠距離傾偈"
之後一齊去食野
(唔公布店名).廢事搞到人地無生意做
d野食都ok
嘩! d野飲重好.有::臭嘅.番鹼味.沐浴露味.好甜
但系哩d新口味我唔鐘意.抱歉
d服務態度重好好.
之後坐左2個鐘.傾左1個鐘同喺度笑
丫mi好kai.喺度用吸管夾蘆薈
夾完舊蘆薈又跌番落杯度.另1次夾完佢自己又整番落去=______+
好high.好好笑
好耐無試過敢.好happy ^______^
|