金日奇實自己起左身小小, 點知又訓返!
跟住小寶兒打左黎, 就醒左na!
我話不如打比俊俊個d, 因為吾知點解想傾!
不過都冇打到, ah媽以為我又冇訓 \口/
雨 -_______- ;; 又屈我!
跟住msn!
跟住打比荔枝, 3人會議 -.-
吾知點解我次次3人會議都1定會有1個吾出聲, 跟住我同人地狂傾!
寶兒次次都吾出聲的 XD 除左得我地兩個個時!
跟住狂同荔枝傾, 成日同佢狗咬狗骨 -,-
跟住小兒話吾傾, 我同荔枝都吾傾了!
跟住就出去睇電視, 食野!
過左陣就睇我猜我猜我猜猜猜!
金集都吾好睇既 -,- Sh!tttt; 阻我時間 \口/
跟住返入去玩電腦!
自閉 -口-
跟住狂上cuu0個d!
金日黃詠妍比左佢個q00za網我 -,-
跟住同果果傾電!
佢吾開心 @@ 吾好吾開心!
就算你冇哂朋友, 都仲有我喔 =)
我吾會好似個d人甘識左新fD就吾理你嫁 =)
不過我最驚係你識到新fD吾理我 xDDD
跟住佢話吾傾, 1陣打返比我!
點知冇打到 /.\
跟住係cuu0自己團版到玩!
吹到300幾回報, 同水版差吾多 @@
分ah分ah, 好多分ah XD
如果日日都係甘米好l0!
星期1吾洗返學, y0 babe!
去sh0pp!ng先得 -.-
吾係對自己吾住w0!
跟住同湯圓傾電!
跟住同小山同埋俊俊傾msn!
3個人msn同電話1樣, 都總係有1個吾出聲!
吾知係米因為我有問題na!
總知我係到, 就1定有1個吾太出聲!
我同俊俊跟住狂傾!
可能係因為小山係加拿大掛!
有d野吾岩傾掛, maybe na =)
跟住金日狂同好多人msn l0 @@
又電話w0!
正爆喔!
金日全日見到謝梓梓0nl!ne住!
|