金日吾知幾多點先起身!
訓下又醒下跟住又訓返又醒下!
1起身就睇電視, 食出前1丁 -口-
冇野食, 唯有食下出前1丁na! 都滿不錯的喔"'
跟住玩電腦! 睇野!
玩左好多野, 本身想p0st相的!
不過後黎都係冇 -.-
本身又諗住放係黎到不過又吾係好想 -3-
係msn sd比人睇算數了!
想轉msn, 因為好多無聊人哇!
也太煩了吧, my g0d;;
跟住金日同彤彤傾電, 傾佢xg d野!
佢xg條友真係勁到得哂l0 -.-
跟住就同果果傾, 同佢同埋荔枝傾 -3-
跟住冇na na電話失誤, cut左線!
跟住得返我同果傾!
玩人電話l0, 咩事 XD
笑到死左!
跟住佢要溫書!
小果果, 加油哇 -3-
金日係超悶l0, 吾該!
又吾想隻mer0死, 所以先打咋!
可憐 -/-
快d暑假na吾該!
|