金日同平日1樣又係ah媽嗌醒我!
金日1起身, d頭髮1支支樹起!
搞到我要好快甘整好!
用左3個字時間去廁所, 洗面, 夾頭髮, 著3!
超快l0, 咩事 @vvv@
跟住返到去岩岩好打鐘, y0!
跟住金日冇咩特別既野l0!
聽日31 na, 話甘快就差吾多6月 na w0!
家下仲諗起3月d野, 好似過得超快甘l0!
好似去完冇幾耐甘 >vv<"
同果果,彤彤佢地玩, 好似兩日都吾夠甘!
吾知佢地仲記吾記得我地玩既時候呢, 1定吾記得na /____\;;''
快樂不知時日過 <3
pe玩搶坐位!
chr!st!na企我後邊, 我次次都搶到!
因為細粒既關係, 好易[雪]到入去 -,-
跟住chr!st!na有1次係個男仔到整黎整去跟住仆街落地下 XD
諗起都笑死 XD
跟住仲有1次佢搶到成個人仆街 <3
笑到我死左 XD
家下1路打1路諗返起都好好笑, 狂笑 XD
跟住lunch都冇咩野l0!
同ann!e佢地玩w0,
跟住奇他都冇咩!
返到黎同謝梓傑佢地msn, 都0k 耐下!
跟住同荔枝msn左陣 [佢狂震我l0, 咩事 \口/]
跟住傾電話 -,-
吹漲, 成日吾講野, 又sms, 又msn, 又睇電視/打機!
跟住上去cuu0傾計 =)
|