金日冇返學!
因為吾想返 -3-
呵呵 A_A
金日訓到好晏喔, 奇實係比ah媽嘈醒左!
跟住就醒左na
跟住出街買左好多野喔 >vv<"
跟住去買野, 有個姐姐問我; 你幾碎喔
我話13
佢話 '' 你生得好可愛喔, 1 d都吾似13!
我講左聲謝謝!
真係吾覺得我邊忽可愛 -,-
cut左頭髮, 超型l0咩事!
跟住金日同謝梓雞msn!
我同佢改左好多名, 有d係聽返黎;
小豆閪, 小豆雞, 豆閪, 豆漿, 謝梓雞, 小豆豆 >vv<"
呵呵, 好中意小豆豆黎個名丫, 超可愛l0, 吾該 XD
跟住同果果傾電, 跟住有好多都吾想打了!
打甘多先na -,-
吾想打 -3-
|